Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Nisan 2013

Cilt Analizi ve Dermokil Ürünleri

Herkese merhaba!

Benim gibi geç saatlere kadar gözüne uyku girmeyen, bir girince de çıkmak bilmeyip öğlenlere kadar uyuyan, bir de üstüne can sıkıntısından patlayan gece kuşları vardır eminim oralarda bir yerlerde :) O halde bugünkü cilt analizi maceramı anlatayım da canınızın sıkıntısını bir nebze alayım :)

Eveet, bugün can arkadaşım Şirine'mle kozmetik alışverişine çıktık, alışveriş dediysem öyle çok birşey değil, Şirine'nin göz altı kapatıcısına ihtiyacı varmış, ben de belki gözüme birşey çarpar umuduyla çıktık gezmelere. Gittiğimiz mağazaların birinde ücretsiz cilt analizi yapılıyormuş, biz de dedik bakalım yüzümüzde neler olup bitiyormuş, ne işler çeviriyormuş şu sivilceler siyah noktalar.. Bir de oradaki bayan güleryüzüyle buyrun deyince kendimi bilgisayarın başında otururken buluverdim :)

Bilgisayara bağlı çok çok büyütücü kamerası olan kalın bir kaleme benzettiğim cihazı yüzümde gezdirmeye başladı görevli bayan. Korkarak başımı ekrana çevirdim-çevirmez olaydım! O masum, belli belirsiz, zararsız, uslu uslu burnumun üstünde yaşayan siyah noktalar koca koca sarı yağ kütleleri olarak tüm ekranı kapladı! Sürekli genişliğinden yakındığım gözeneklerim içinde neler neler barındırıyormuş meğer, sabah akşam temizleyicilerle, toniklerle sadece arındırdığımı sanmışım! Bayan da bir yandan anlatıyor, gözenek probleminiz var, cildiniz yağlı, burnun üstünde...... gerisini hatırlamıyorum bile :)

Kullandığım temizleyicileri, tonikleri sordu bayağı bir moralimi bozduktan sonra tabii, ben de tonik olarak şimdilik gül suyu kullandığımı söyledim gururla. İlkokul öğretmeni edasıyla parmağını salladı görevli bayan, "Yanlış" dedi, gül suyu sadece kuru ve normal ciltlerde kullanılırmış, benim gibi yağlı ciltler kullanmamalıymış, birşey daha öğrenmiş olduk, hadi bakalım...
Sonra bana aşağıda görmüş olduğunuz ürünleri önerdi...

    
Dermokil standında indirim varmış, (ki bir gün önce aynı mağazada erkek arkadaşıma Dermokil'in ürünlerini deneyelim diye ısrar etmiştim, o da "Yeter artık denemediğimiz ürün kalmadı" diye beni apar topar dışarı çıkarmıştı, bak işte kısmetimmiş bu Dermokil benim!) bayan da bana yağlı ciltler için maskeyi önerdi. Bu 2-3 kullanımlık maske 3.95 liraydı, banyodan sonra yüze sürülecek ve 10 dakikanın ardından ılık suyla yıkanacakmış, haftada bir uygulandığı da düşünülürse 3 hafta yetecek bana şuncacık şey, memnun kalırsam tabii ki kocaman şişe içinde olanları da var, bakalım sonuç ne olacak... 


 Bayanın verdiği bilgiye göre genişlemiş gözeneklere maske yapmadan çözüm bulamazmışım, mutlaka uygun bir maskeyi haftada bir yapmam gerekirmiş. Bakalım, deneyip göreceğiz. Diğer bir dediğine göre de genişlemiş gözenekleri sıkılaştırmada tonikler çok büyük rol oynuyormuş, evet bunu zaten biliyordum fakat şimdiye kadar hiçbir tonik derdime deva olmadı malesef.. Yine Dermokil'in yağlı ciltlere özel toniğini önerdi görevli bayan, 15 küsur liradan 9.90'a düşmüştü, güzel kokulu su gibi birşey, maskeyle birlikte kullandıktan sonra yorumlarımı yazacağım.


 Bu arada paraben neyin yok, umarım kilden gelen güzellik bize de uğrar, sonucun bir kez daha hüsran olmasını istemeyiz değil mi :)

 Bu arada sanırım görevli bayana güvendim, çünkü Şirine'ye yaptığı cilt analizinde sadece normal ciltler için maske önerdi, hatta Şirin sordu "Tonik gerekmez mi?" diye, bayan da gerek olmadığını söyledi (şu Şirin de şanslı kız!) üstelik ben de sordum nemlendirici de kullansam nasıl olur diye, normalde ürünlerini satmak için atıp tutan, bizi kazıklamaya çalışan biri olsa önermez mi, illa da gerekir alın demez mi, bayan nemlendiriciye gerek olmadığını, bu maske ve toniğin cildimi dengeleyeceğini söyledi. Ne bileyim, güvendim işte :)

İşte moral bozukluklarıyla dolu cilt analizim böyleydi kızlar. Peki aranızda hiç cilt analizi yaptıran oldu mu? Ya da bu markayı kullanıp memnun kalan-kalmayan? Yorumlarınız için ben burdayım. 

Görüşmek üzere :)






4 yorum:

  1. ben daha önce hiç cilt analizi yaptırmadım yazını okuduktan sonra da korktum zaten o ekranda neler çıkar kim bilir :P dermokilin toniğini çok merak ettim bir araştırayım en iyisi :) bu arada butonu eklemişsin izleyicin oldum :)

    YanıtlaSil
  2. evett dün gece bayağı bi araştırdım kurcaladım bir sürü şey keşfettm teşekkür edermm :) ilk kez kullandım toniği kokusu meyveli sakız gibi çok tatlı sabah uyandığımda da yüzümde daha az yağlanma vardı sanki öyle hissettm yoksa öyle mi düşünmek istedim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. merhaba canımmm :) öncelikle blogunu severek takip ettiğimi söylemek istiyorum ve başarılarının devamını diliyorum :) canım ben maskemden gayet memnunum (yüzümü gerdirdiği zaman gülesim geliyor o kadar ) bunu paylaşmak istedim bakalım daha ne maceralar bizi bekliyor :) heee bu arada 30 dakika sonra 5 mayıs :D öpüyorummm

    YanıtlaSil
  4. bebeğimm en sonunda takipçim olduğun için çok mutluyumm teşekkür ederm :) evet 16 saat önce kutladım zaten doğumgününü bi de burdan kutliyim o zaman nice mutlu yıllaraaa :D

    YanıtlaSil