Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Nisan 2013

Bitenler #1

Herkese merhaba!

 Her güzellik blogunun olmazsa olmazı ilk bitenler yazımla huzurlarınızdayım.
Hep bunu yapmak istemişimdir :) 

makyajın kimyası
  
  • Fruitkicks Down Under Kuru/Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan: Son zamanlarda aşırı dökülmeye başlayan, her daim yağlı, kupkuru saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum. Tabii ki mucizevi bir ürün değil, ancak saçımın yağlanma süresi bir güncük de olsa uzadı ve saçlarım kesinlikle yumuşacık :)
  • BioDeep Aseton: Memnunum, güzel temizliyor, başka aseton arayışları içerisinde değilim. 
  • Oriflame Power Shine Ruj: Bendeki rengi Shimmering Pink. Alalı çok uzun zaman oldu, hala katalogda mı emin değilim. Tek kelimeyle bayıldığım bir ruj oldu, kullanmaya kıyamadığımdan sadece özel günlerde kullandım ve ancak bitirebildim :) Işıl ışıl dudakları sevenler için, acaip simli, kesinlikle yenisi alınacak!
  • Nivea Pure&Natural Tonik: Pek memnun kaldığım bir ürün olmadı, %95 doğal içeriğine ve içerdiği argan yağına rağmen kullandığım dönemlerde yüzümde sivilcelenme yaptı, ara ara kullanarak zorla bitirebildim. Daha da almam! 
  • Blistex Raspberry Lemonade Blast: Kokusuyla, tadıyla mükemmel bir lip balm. Renk vermiyor, sırf kokusu için bitirdiğim kaçıncı bu kimbilir :) Nemlendirmesi çok güzel, fakat çok uzun zamandır kullandığımdan mıdır bilmiyorum son zamanlarda sanırım dudaklarım alıştı, pek bir yararını göremez oldum. Yerine başka bir lip balm aldım, yazısı gelecek. 
  • Avon Wish of Love Parfüm: Bu da bir zamanlar çok beğenerek kullandığım hafif bir parfüm. Bu ikinci şişemdi sanırım, biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim, başka parfümlerle yoluma devam edeceğim :) 
  • Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: Bu temizleyici de çok uzun zamandır benimle, temizlemesi idare eder, yağlı bir his bırakıyor hafiften. Bunu da bitirmek için kendimi zorladım, bir daha almam.      
  • Avon Advance Techniques Daily Shine Saç Serumu:  Kuaförümün tavsiyesi üzerine almıştım, gerçekten çok memnunum. Gerçi bilmeyen kalmamıştır, çoğu blogta herkes hayranlıkla bahsetti, kokusu da çok güzel, duştan sonra hafif nemli saçlarıma 3-4 fıs uyguluyorum, elektriklenmeyi önlüyor ve yumuşacık yapıyor. Üstelik te indirimde denk gelirseniz 7-8 lira civarındaki fiyatıyla benden de tam puan aldı :)        

Bitirdiğim ürünleri de böylece anlatmış olalım, bir fikir verebildiysek ne mutlu bize. Bir dahaki Bitenler yazımda görüşmek üzere :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder