Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Nisan 2013

Doğum Günü Cicileri

Herkese merhaba!

 Geçen hafta benim doğumgünümdü ve 22 yaşıma girdim :) Çok değer verdiğim, kardeşim diyebileceğim, 17 yıldır yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen can dostlarımın hediyelerini sizlerle paylaşmak istedim. 


Bizim kızlar resimlerde görmüş olduğunuz bu mükemmel güzellikteki portföy
 çanta ve kolyeyi Koton'dan almışlar. Ne zamandır istiyordum portföy çanta, rengine bayıldım. Hele ki kolyeme bittim, bu tarz uzun kolyelere aşığım :)


Bu da Şirine'min hediyesi koltuk şeklinde takı kutusu. Bunu görür görmez esprili ve anlamlı bir hediye olacağını düşünmüş ve almış. Daha fazla meraklandırmadan söyleyeyim, biz 5 yaşındayken koltuğun üzerinde zıplarken tanıştık ve arkadaş olduk. Bizim oturduğumuz apartmana taşınırlarken koltuklarının üstünde sanki kendi malım gibi hoplayıp zıplayınca "Noluyo, bu da kim?" şeklindeki bakışlarına maruz kaldım ve bugünlere gelen dostluğumuzun temellerini atmış olduk :) Evet, ilginç bir tanışma hikayemiz var :)


Ve son olarak yeni çantam ve kolyemle gezmeye giderken çektiğim fotoğrafımı paylaşmak istiyorum. Bu güzel hediyeler için kızlarıma bir kez daha teşekkür ederim! Etrafın dağınıklığını gizlemek zorunda kaldım, kusura bakmayın :)

Herkese mutlu günler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder