Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Nisan 2013

Floral Desen Modası

Merhabalar!

Bugün erkenciyim. Birazdan ders çalışmaya başlayacağım, başlamadan önce bir konuda fikrinizi alayım dedim :)

Bildiğiniz gibi bu bahar çiçekli, floral desenli kıyafetler çok moda. Gömlekler, bluzlar, pantolonlar, elbiseler hatta ayakkabılar bile çiçek açtı bu sezon. Hatta ben Deichmann'dan biR ayakkabıyı gözüme kestirdim bile :) Google'a çiçekli elbise kombinleri, floral gömlek kombinleri vs yazıyorum, biraz fikir ediniyorum bu yaz neler giysem diye :) İşte çok beğendiğim kombinlerden bazıları...






Öncelikle bu şekil bilek hizasında, 'sigara paça' diye bilinen, rengarenk skinny pantolonlara bayılıyorum. Defacto'da uygun fiyata birçok çeşit var, tam birisini deneyecekken arkadaşım "Bırak şu çiçekli pantolonları, modası geçti artık." deyince bütün hevesim yerle bir oldu ve denemeden bıraktım. Ama görüldüğü üzere pek te geçmemiş modası, kafaya koydum istiyorum bir tane, özellikle ortadaki kombin tam gençler için :)

Bu sezonun bir başka trend kombini de floral gömlek ve renkli pantolon. Kotla da hiç fena durmamış hani :)




İlk kombin azıcık klasik olsa da ikinci ve üçüncüye bayıldım yine ben. Siyah üzerine renkli çiçekler de harika duruyor.

Ve bir de çiçekli elbiseler var tabii :)



Bu sezonun iki modası, çiçek deseni ve önü kısa arkası uzun modeller birleşmiş, tatlı mı tatlı birşey olup çıkmış :) Ben her ne kadar bu tarz elbiseleri günlük hayatımda pek tercih etmesem de 2 ay sonra evlenecek olan kuzenimin kınası için çok güzel fikir oldular bana. Ne çok sade ne çok abiye, elbiseye hakim olan tonlarda canlı renkte topuklu bir sandalet ve uygun takılarla ortaya mükemmel bir görüntü çıkabilir (kendimi Cengiz Abazoğlu sandım bir an!)



Günlük hayatımdaysa tercih edebileceğim modeller işte bunlar. Üstteki lacivert elbisenin sırtındaki minik dekolteye bayıldım, bu tarz ufak detaylar acaip hoşuma gidiyor. Alttaki de etek-gömlek kombini, ne şirin olmuş tam yaz okuluna giden öğrenci modeli (yine yaz okuluna kaldım diye düşünme yaz okulunda ne giysem diye düşün, tabii ya!) 

Hal böyle olunca kızlar, zaten de rengarenk şeylere aşığım, Markafoni'de gördüğüm çiçekli gömleği anında sipariş ettim. Tam da üstüme oturdu, çok beğendim, biraz endişeliydim ya modelin üstünde durduğu gibi durmazsa diye. Neyse ki tam istediğim gibi, ama bir sorun var.. Neyle kombinleyeceğimi bilemiyorum!!!

  
 İşteeee, yeni floral gömleğim :) Pembe gül şeklinde küçük küpeler ve yine pembe mat ojeyle tamamlasam diye düşündüm, ama karar veremediğim dar kotla mı giymeliyim, yoksa paçalara doğru bollaşan salaş kotlarla mı? İşte fikrinizi almak istediğim konu bu :)

Bu arada geçen yaz yine Markafoni'den çiçekli bir elbise almıştım, onu da bayıla bayıla giyiyorum. Üstelik arkasında minik bir dekoltesi ve fiyonku var :) Sizinle paylaşmak istedim..


Soldaki sarışın bomba bu yaz evlenecek olan kuzenim, sağdaki ciciş elbisenin içindeki de benim :) Kuzenciğimle gezmelere çıkarken çekindiğimiz bir foto. Nasıl buldunuz elbisemi?

İşte böyle, içimdeki floral desen aşkı aldı başını gidiyor! Peki sizin aranız nasıl çiçeklerle? Sevdiniz mi bu akımı?

Bu arada değerli yorumlarınızı beklerim efendim, yazan elleriniz dert görmesin inşallah :) Görüşmek üzere! 




8 yorum:

  1. Beyaz skinny bi pantolonla giymelisin bence gömleğini. Bu arada bomba gibisiniz kızlar vuhuuu :)

    YanıtlaSil
  2. hmm evet çok güzel olurr neden kot giyicem diye tutturdum ki ben :) wuaa çok teşekkür ederizzzz :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy elbisene bittim bittimm! ve arkasında dekoltesi vaar :O sırt dekoltesi olan elbiselere ba-yı-lı-yo-ruuummm :D çiçekli kıyafetleri gördüm içim açıldı vallahi:D başkalarının üstünde çok seviyorum ama benim tarzım olmadığı için tercih etmiyorum:) paçaları bollaşan pantolonlar patladı gitti ama bence bu gömleği dar paça pantolonla giymelisin:)

    YanıtlaSil
  4. :D teşekkür ederimmmm evett bende kesinlikle bayılıyorum sırt dekoltesine :) aslnda ben de pek sevmezdm çiçekli şeyleri o ne ya miami gömleği diye dalga geçerdim hatta ama ne bileyim hoşuma gtmeye başladı :D herkes dar pantolon konusunda hemfikirse kesinlikle öyle yapacağım madem :D :)

    YanıtlaSil
  5. evett bunlar çok güzel kep atma törenimde böyle çiçekli elbiselerden mi tercih etsem acaba :)

    YanıtlaSil
  6. edebilirsin bebeğim tam yazlık çok hafif tiril tiril baksana çok şeker :)

    YanıtlaSil
  7. alışverişe çıkınca bakalım bari bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakarız tabi nasılsa ayakkabı almaya gidicez onu da aradan çıkarırız :D

      Sil