Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Nisan 2013

Wishlist #1

Merhabalar!

Yine her güzellik blogunun olmazsa olmazı olan bir konuya daha değineceğim bu akşam. Evet, karşınızda ilk wishlist'immm :) 
  
Öncelikle belirteyim, bu blog bol wishlist'li bir blog olacak. Çünkü yeni çıkan, eskiden beri piyasada olan, öyle çok denemek istediğim ürün var ki... Biliyorsunuz ki ben daha yolun başındayım :) 

Evet fazla uzatmayalım ve neler almak istiyormuşum bir bakalım;


Öncelikle şehrimde Gratis mağazasının bulunmayışını protesto ediyor ve hemen hemen her blogda arkadaşlarımın bayıla bayıla anlatarak kullandıkları The Balm markasının üç demirbaşını hemen edinmek istiyorum. Öyle böyle değil, gece rüyalarıma giriyor :) Ama şehirdışındaki bir arkadaşıma sipariş ettim, en kısa zamanda kavuşacağım inşallah kendilerine.


Yine çoğu blogta sıkça gördüğünüz bir ürün olan Eos lip balmları çok merak etmekteyim. Genelde yurtdışından veya internet alışverişinden sahip olmuş birçok blogger arkadaşım bu ürüne. Bende bu yaz yapacağım yurtdışı seyahatini iple çekiyorum, kesinkes bulmam lazım :) Bir diğer isteğim de nar çiçeği - mercan tonlarında yazlık bir ruj :)

 
Pek sorunlu bir cilde sahip değilim çok şükür, arada ufak tefek sivilce problemleri ve belli belirsiz siyah noktalar dışında. Birçok markanın yüz temizleyicilerini, toniklerini kullandım (Clean&Clear, Neutregena, Garnier, Nivea, aklınıza ne gelirse) fakat hiçbirisinden gerçek anlamda "işte bu" dedirtecek performans göremedim. Bir de Clinique markasının bu 3 adımlı cilt bakım setini denemek istiyorum, birçok blogda yine iyi sözler söylenmiş hakkında. Bakalım, deneyip görelim. Bioderma Sensibio H2O da her blogger arkadaşımın bir numaralı makyaj temizleme ürünü, şuan Loeral'inkini kullanmaktayım ve memnun kalmadım, Bioderma'yı denemek istiyorum.


Vee son olarak edinmek istediğim iki ürün Down Under Natural's Nude şampuan, Fruitkicks'ten ne kadar memnun kaldığımı yazmıştım, biter bitmez bunu deneyeceğim. Bir diğeri de Ecotools fırçalar, ününü bilmeyen yoktur sanırım, Ecotool'suz blogger mı olur dediğinizi duyar gibiyim :) Evet, ben de kendime aynen öyle dedim ve ihtiyacım olan fırça setini Ecotools'tan edinmek istediğime karar verdim :) 

İlk wishlist'imin sonuna geldik. Edinmek istediğim ürünlerle ilgili şikayetiniz, tavsiyeniz veya herhangi bir görüşünüz varsa paylaşmak isterim. Herkese iyi  geceler :) 



 

   

6 yorum:

  1. Ben de aynı senin gibi yolun başındayım ve tanışmak kaynaşmak isteğindeyim :)
    Nar çiçeği olarak R&L young serisini önerebilirim çok canlı renkleri var ve numarasını hatırlamasam da bu tarz bir renk olduğunu biliyorum ya da Rimmel'in Kate serisinde :)
    Üç demirbaş konusunda ise aldığımdan beri tek kullandığım ürün onlar. Aşık oldum ve bayılarak kullanıyorum. Yani kaçırmadan al :)
    Bana da beklerim hayalimakyajcantam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle tavsiyelerin için tşk ederim, aramıza hoşgeldin :) nar çiçeği rengi ruju hala alamadım ben alana dek yaz bitecek zaten Rimmel'in Kate serisine bi göz atayım :) Hot mama'yı aldım ama Mary lou ile Sexy mama'yı bu indirimde de yakalayamadım, bidahakine inşallah :) hemen uğruyorum bloguna :)

      Sil
  2. Yılbaşı indirimi olur mutlaka ona inşallah :)Teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslnda tam 1 ay sonra istanbula gidicem dualar edyrm herhangi bi şekilde indirim olsun diye ama bakalım ne zaman olucak en yakın indirim :)

      Sil
    2. İnşallah olur sen de dahil hepimiz faydalanırız :)

      Sil