Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

2 Mayıs 2013

Son Alışverişler #1 | Avon/Oriflame

Herkese mutlu akşamlar!

 Ben yine kendimi kaybetmiş gibi o kadar çok şey sipariş etmişim ki! Hepsi birden gelip te yüklü miktarda fatura çıkınca karşıma afalladım tabii.. Ve de gerekli gereksiz bir çok şey aldığımı farkettim, sırf indirimli diye. Sanki indirimli olunca başkası ödüyor parasını! Özellikle elimdeki rujların çoğunu bitirene kadar asla tek bir ruj bile almamaya karar verdim, kozmetik diyetine giriyorum şu an itibariyle !!!

İşte sanki kıtlıktan çıkmış gibi aldıklarım;


Avon Incandessence parfüm, en soldaki sarı küre şeklindeki olan. Uzun zaman önce birkaç şişe bitirmiştim, severek kullanıyorum. Kokusu ne çok hafif ne çok ağır bana göre, tam ayarında. Yine de son zamanlarda burnum, midem çok hassas (laboratuvardaki deneyler sebebiyle olduğunu sanıyorum, şu yaşıma kadar hiç böyle bi sorun yaşamamıştım, kimya okumak ta dert!) biraz daha serin havaların kokusu diye düşünmekteyim. Sıcak yaz günlerinde pek kullanmasam bile serin akşam gezmelerinde severek kullanabilirim yine :)

Onun yanındaki pembemsi parfüm ise Oriflame Smarty Susie. Şişesi oldukça şirin, kataloga bileğimi sürdüğümde kokusuna bayılmıştım ama alınca yine bayağı ağır geldi bana. Aslında beğenmedim değil, gayet güzel kokulu bir parfüm ama dediğim gibi yazın kullanabileceğimi sanmıyorum. O yüzden hiç kullanmadan sadece bileğime bir fıs sıktım koklamak için, ve belki birilerine satabilirim umuduyla paketleyip kaldırdım yine :)


Bir diğer ürün son zamanlarda hemen hemen her blogta görmeye alıştığımız göz far bazı. Avon'da indirimli 10 liraydı ve denemek için sipariş ettim.



Sanki renk seçeneği varmış gibi ismi de var, Light Beige :) Yumuşacık, köpük gibi yapısı var, kolay bir uygulama sağlıyor. Gerçi daha gözümde denemedim, kullanma fırsatım olmadı çünkü ürünler dün akşam elime geçti ve bu sabah erkenden zar zor kalkıp sınava gittiğim için kullanamadım :D Koluma denemek amaçlı sürdüm ve renk, ton farkı yapmadı gördüğünüz gibi, teninize uyum sağlıyor, renk vermiyor yani, aradaki farkı görmektesiniz! Ben şahsen günlük hayatımda hiçbir renkte farı bu şekilde yoğun uygulama taraftarı değilim, zaten de renkli far bile kullanmıyorum, ten rengi ve çok nadiren kahve tonları kullanırım. Ama farımın kalıcılığını artırmak için kullanabilirm, özellikle özel günlerde böyle koyu renklerde göz makyajının altına uygulamak için mükemmel bir ürün gibi görünüyor şimdilik. Bakalım, denedikçe yorumlarımı ekleyceğim :) 

 Gelelim rujlarıma! Kalem ruj sevdam bitmiyor, tükenmiyor :) Oriflame'in yeni çıkardığı kalem rujlar hazır indirimdeyken dayanamayıp sipariş ettim. Özellikle pembe tonlarında olmasın diye nude ton arayışlarındaydım fakat malesef ki sadece kırmızı, pembe tonlarında üretmişler bu güzelim ruju :( Madem öyle ben de biraz bordoya kaçan bir renk sipariş edeyim dedim, tabii katalogdaki renk ürünün rengiyle tutmadı malesef çoğu zaman olduğu gibi :(




İşte, rujun duruşunu, flaşlı çekilmiş fotoğrafını görmektesiniz. Ruj Oriflame Lip Impact Crayon, bendeki rengi de Pink Impact. Renk kötü değil, hatta gayet güzel, tatlı bir pembe ama evde bu renkte en az 10 tane rujum var, israf etmişim gibi hissediyorum kendimi. Bu arada ruj yumuşak yapılı, sürümü kolay, renk vermesi iyi, indirimli 13-14 lira civarı bir fiyata sipariş ettim. Napalım artık, yazın bol bol sürünüp gezeriz... Ha bu arada, belki biliyorsunuzdur ama yine de söyleyeyim, ruj malesef alttan çevirmeli bir mekanizmaya sahip değil, kalemtraşla açılıyor malesef. Ambalajı da plastik, artık ne tür bi kalemtraşla açacaksak, anlayamadım...

Diğer rujum da Oriflame'den, Power Shine ruj, bendeki rengi Trendy Berry. Daha önce bitenler yazımda Shimmering Pink renginden bahsetmiştim, yine aynı renkten istiyordum ama katalogda yoktu malesef, bende bu rengi alayım dedim. 


 Yine performansı diğeri kadar iyi, ışıl ışıl, mikro simlerle sanki dudaklarıma elmas tozu dökülmüş gibi! Ama yine yine yine aynı renk be kardeşim :( Yukarıdaki rujun simlisi işte! Aynı renk rujlara niye para dökersin be kızım, saf mısın? diye diye mahvettim kendimi valla dünden beri. Ama dediğim gibi, kozmetik diyetindeyim!



Benim bayıldığım ışıltılar simler her ne kadar fotoğraflarda görünmemiş olsa da, kesinlikle özel bir yerlere giderken sürülebilecek en ideal ruj tipi bence. Oriflame'in Power Shine serisine resmen aşığım! Bu arada rujların ikisinin de hafif, tatlı, güzel bir kokusu var, sürünce duyulmuyor zaten...

Ve son olarak şu değişik kalemsi ürünü inceleyelim :) 



Avon'un yeni çıkardığı Colortrend serisine ait bu kalem-kajal formundaki Chopstick Eyeliner'i annem almış aslında. Kendisi gri renge bayılır, onlarca gri göz kalemi olmasına rağmen bunu da merak edip sipariş etmiş. Ama ürün eline ulaştığında büyük bir hayal kırıklığı yaşadı, rengini çok açık buldu ve kullandıkça ucu sivriliğini yitireceği için kirpik diplerine ince kalem çekemeyeceğinden yakındı. Tabii bu da bana yaradı! Ben bu ürünü göz pınarlarıma aydınlatıcı amaçlı kullanmayı planlıyorum, denedim de üstelik gerçekten güzel oldu, ancak onu fotoğraflayamadım. Fiyatini bilmiyorum, ancak en fazla 6-7 lira birşeydir diye tahmin ediyorum. Siyah, yeşil, lacivert gibi renkleri de var, sürümü kolay, kalıcılığını test edecek kadar uzun süre tutmadım şimdilik gözümde. Genel olarak sevdim kısacası :) Rengi Smouldering Silver.

Wuuu, ne uzun, ne bol fotoğraflı bir yazı oldu bu böyle, umarım okurken sıkılmazsınız :) Yeni Avon & Oriflame cicilerim işte bunlar, bu arada parfümlerin fiyatı Smarty Susie indirimli 22 lira, Incandessence 25 lira, onu bizim komşudan aldığım için bana extra indirim de yaptı, yoksa katalogda 25 lira olduğunu zannetmiyorum :) 

Ürünlerle ilgili sorularınız, veya kullanıp ta yorum yapmak istedikleriniz olursa ben burdayım, herkese iyi akşamlarrr :)



 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/7262561/?claim=ywax5cbdgr5">Follow my blog with Bloglovin</a>

6 yorum:

  1. avon siparişleriniz alınır....

    http://avonsiparisver.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Oriflame Kozmetik ürünlerinin aylık olarak yer aldığı, Oriflame Katalog fırsatlarını sitemiz üzerinden inceleyebilir, üye iseniz Danışman girişi yaparak, üye değilseniz Oriflame üyelik talebinizi bize ileterek oriflame fırsat ürünlerinden yararlanabilirsiniz.

    Oriflame Katalog aylık olarak belirlenen ürünlerin indirimli bir şekilde kullanıcılarla buluşmasını sağlamaktadır. Normal Fiyatları üzerinden indirim uygulanarak kataloga giren ürünleri, üye olduğunuz taktirde katalogta yer alan fiyattan %30 daha ucuz alabilirsiniz. Eğer satış odaklı çalışmayı tercih ederseniz, aldığınız ürünlerden %30 ve grup indirimleri kazanabilir, bu sayede ek gelir elde edebilirsiniz.

    Dünyanın önde gelen kozmetik şirketi Oriflame Kozmetik ile henüz tanışmadıysanız, sitemiz üzerinden ücretsiz kayıt olabilir, Size olarak sunduğumuz ilk ay hediyenizi alabilir, her ay sunulan Oriflame Katalog üzerindeki ürünlere indirimli sahip olabilirsiniz. Üyelik ve tüm sorularınız için lütfen alttaki linke tıklayarak formu doldurunuz.

    http://www.oriflamesiparis.com/oriflame-uye-olun

    YanıtlaSil
  3. Maalesef katalogtaki renkle ürünün rengi birebir tutmuyor. Bende ilk zamanlar verdiğim siparişlerde ürünlerin katalogtaki boyutuna bakıp kocaman paketler beklerken küçücük ürünler geldiğinde çok şaşırıyordum, sonradan alıştım tabi :)

    YanıtlaSil
  4. oriflame ürünlere hijyen bantı yapsın lütfen dikkate alınsın

    YanıtlaSil