Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Mayıs 2013

Son Alışverişler #2 | Kağan Parfümeri

Herkese iyi geceler!

 Efendim malumunuz bizim buralarda Gratis neyin yok, gidemiyoruz ki şöyle indirim zamanı iki Essence, The Balm ürünü almaya... Watsons'ta da alacak birşey bulamıyorum artık, pek ilgimi çekmiyor zaten her gün orada olduğum için! Neyse, en azından paramızı çar çur etmeden sadece ihtiyacımız olan şeyleri almış oluyoruz bu sayede :)


Görmüş olduğunuz gibi olabildiğince hesaplı olmaya, ihtiyacımın olmadığı şeyleri almamaya özen gösteriyorum son günlerde. İyi ki Bursa'da Kağan Parfümeri diye bir yer var, Bursalı her hatun kişinin en sevdiği yer diye düşünmekteyim. Başka şehirlerde var mı bilmiyorum, bizimki çok katlı, aklınıza gelebilecek her markanın, her ürününün yaz kış özel gün demeden 365 gün 24 saat indirimli olduğu bir parfümeri. Mesela şu görmüş olduğunuz ikili ağda bantları ismi lazım değil bir markette 23,90 tl iken, Kağan'dan 14,90'a almış bulunmaktayım. Aynı markette şu Nivea deodorantlar 9,90 iken yine Kağan'da sadece 6,25 tl. Nude şampuanım da 13 tl, çoğu yerde 17-18 iken...

Gelelim ürünlere... Ben ne çektim ne çektim şu klasik ağdalardan, epilasyon aletlerinden... Hayatım boyunca batıklar ve izleri yüzünden biR türlü istediğim görüntüye ulaşamıyordu bacaklarım, ta ki geçen yaz "Bir de şu bantları deneyeyim ya, zaten denemediğim şey kalmadı" deyip te alana kadar. Gerçekten vaad ettiği gibi 1,5 mm kısalığındaki tüyleri bile temizliyor, yaz için çok pratik, hiç beklemenize gerek kalmıyor. Ama şunu söylemem gerekir ki birçok arkadaşım alıp ta hiç memnun kalmadılar. Ya kullanmayı beceremediler, ya da ciltten cilde değişiyor. Şahsen normal ciltler için olanı (pembe renkli olan) bana hiç iyi gelmedi, yara oldu bacaklarım, ama bu fevkaladenin fevkinde!

Nude şampuanı ise Wishlist'imde de yazmıştım, Fruitkicks'ten çok memnun kalınca bunu denemek istediğimi söylemiştim. Fruitkicks'in bitmesine az kaldı, o yüzden aldım, ince telli ve zayıf saçlar için hacimlendirici olanından. Saçlarım çok çabuk yağlandığı için bunu önerdi görevli bayan. Bakalım, deneyip göreceğiz.

Deodorantlarımsa yine iki tane, daha önceki yazılarımdan birinde bahsetmiştim, mutlaka biri pudralı biri pudrasız olmak üzere iki deodorantım elimin altında bulunmalı diye. Elimdekilerin ikisi de aynı anda bitince gidip ikisinden de aldım, ama bu kez değişik bir şeylere yöneldim. Yıllardır hiç vazgeçmediğim Rexona Bamboo yerine Nivea Stress Protect deneyeyim dedim, pudralı ve kokusu çok taze, ferah, yaz için ideal. Pudrasız olan da yine Nivea Pure&Natural, blogger arkadaşlarımın %90'ı anlata anlata bitiremeyince, kokusu da daha önce kullandığım okyanus kokulu Nivea'dan daha çok hoşuma gidince bu kez bunu alayım dedim. Umarım memnun kalırım :)

En altta görmüş olduklarınız da tester filan işte :)


Üstteki tanıtım sadece, yaşlanma belirtileri için filanmış, pek ilgimi çekmedi :) Ama alttaki Nivea BB Krem tester'ı. Çok merak etmekteydim kendilerini, birçok blogda olumlu yorumlar yapıldı, benim de BB krem arayışlarında olduğum şu günlerde bana fikir verecekler :) Kasada ödeme yaparken atıvermişler poşetimin içine, eve gelince gördüm.

İşte, gördüğünüz gibi sözümde durdum ve hiç renkli kozmetik almadım, diyetteyim ya hani :) Hepsi ihtiyacım olan mecbur almam gereken şeylerdi, kendimle gurur duyuyorum! Oje bile almadım düşünün :)

Yorumlarınız içn ben burdayım, sevgiyle kalın :) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder