Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Mayıs 2013

Erkekler İçin Parfüm Önerileri

Herkese merhaba!

Blogumla ilgili birkaç şikayet aldım geçtiğimiz günlerde... Hep kızlara yönelik paylaşım yaptığımla ilgili, söze hep "kızlaaaar" diye başladığımla ilgili çok değerli bir bay arkadaşım bana sitem etti :) Kendisi edebiyatın, şiirsel sözlerin, dil bilgisinin efendisidir diyebilirim, yazılarımı beğendiğini söyledi, haliyle bende mutlu oldum :) Eğer bu satırlarımı okuyorsa ona selamlarımı iletiyorum :)

Ben de düşündüm, düşündüm, erkeklere parfüm önerisiyle başlamak istedim. Hem erkeklere hem kızlara yönelik olsun istedim, hey kızlar eğer erkek arkadaşınıza sevgilinize nişanlınıza kocanıza kardeşinize babanıza vs hediye almayı düşünüyorsanız sizler de fikir edineceksiniz bu sayede :)

Gelelim önerilere... Ben kendim şahsen öğrenci bir insan evladı olduğum için önereceğim parfümler de çevremde arkadaşlarımın, ailemin vs kullandığı uygun fiyatlı parfümler olacaktır, bkz. Avon :)

Öncelikle çok beğendiğim Avon True Force ve Full Speed ile başlayalım...


Full Speed'i kuzenimin eşi olan eniştem kullanıyor, True Force'u da çok yakın bi arkadaşım. Her defasında soruyorum neydi senin şu parfümün adı, benimkine de alayım diye! En sonunda "Şu Avon'daki el bombası şeklinde parfüm yok mu, o işte!" diye azarladı beni :) 

Full Speed: Aromatik Meyve Kokuları. Üst notalarında kullanılan votka, tonik ve limon aroması parfüme heyecan kazandırıyor. Orta notalarındaki servi ağacı ve çim aromaları parfüme rüzgar serinliği ve yeşil doğanın enerjisini eklerken, alt notalarda kullanılan sandal ağacı, sedir ağacı ve sıcak misk ise parfüme kalıcılık kazandırıyor. 100ml, 69 tl katalog fiyatı, indirimli 30-35 tl'ye kadar alabilrsiniz.

True Force: Oryantal-Odunsu. Dinçleştirici karpuz ve canlandırıcı mandalina ile açılan koku, taze süet ve ılık meşe koku notaları ile sonlanıyor. 75ml, 62 tl katalog fiyatı, indirimli 30 tl'ye kadar düşüyor.


Mavi şişe Just Play de çok beğendiğim bir koku, yine çevremde var kullanan arkadaşlarım. Kız olsun erkek olsun, ağır kokuya hiç tahammülüm yoktur, yaz kış kızlarda hafif çiçeksi erkeklerde enerjik ve taze kokuları severim. Eğer koklama şansı bulabilirseniz bu önerdiğim parfümlerin hepsinin birbirine olan benzerliğini farkedeceksiniz. Just Move da yeni çıkmış, bu ayın katalogunda, çok sevdim.

Just Move: Turunçgil-Aromatik. Bergamut ve greyfurt, yeşil nane, ıtır çiçeği ve kişniş ile birleşiyor. 75ml, katalogda 45 tl, bu ay ilk indirimiyle birlikte 20,20 tl.

Just Play: Turunçgil-Aromatik. Turunçgil kokularının, baharat ve odunsu kokular ile enerji veren, etkileyici karışımı. 75 ml, yine 45 tl ama indirimle 20 tl'ye bile alabilirsiniz.


 Bir diğer iki parfüm yine Avon'dan Perceive ve bu ay katalogda yeni yer alan ve Engin Altan Düzyatan'ın reklam yüzü olduğu Elite Gentleman. Perceive için biraz daha olgun yaşların parfümü diyebiliriz, ağır değil ama az önce önerdiklerim kadar enerjik ve fresh te değil. Şahsen ben babama hediye ettim, severek kullanıyor :) Engin'ciğimin tanıttığı parfümse yine benim sevdiğim tarzda :)

Perceive: Turunçgil-Odunsu. Portakal,greyfurt kokularının sandal ağacı ve paçuli ile karışımı.Taze ve ferah kokusu ile derinlerde kalmış hislerinizi ortaya çıkarır. 100ml, katalog fiyatı 70 tl ama indirimle 35-40'a kadar inebiliyor.

Elite Gentleman: Oryantal-Odunsu. Ardıç ağacının etkileyici kokusu ile zengin kakule ve odunsu notalar bir araya geliyor. 75ml, fiyatı 62 tl ama ilk kez katalogda olduğundan indirimli 32 tl.


Siradaki parfümümüz de yine Avon Christian Lacroix Noir ve bu kez değişik bi marka olan Caldion Night. Noir de yine Perceive gibi biraz babacan bir koku benim tabirimle, ama kesinlikle ağır değil. Caldion'sa lise yıllarımda birçok arkadaşımın kullandığı, hatta şahsen benim bile kullandığım bir koku. Evet, yanlış okumadınız, bir dönem erkek parfümü kullanmışlığım var :)

Christian Lacroix Noir: Aromatik. Zencefil ve egzotik safranın dikkat çekici bileşimi ile iris çiçeğinin erkeksi ve sofistike kokusunun karışımı. 75ml, katalogda 74 tl ve indirim olsa da en fazla 50 küsur liraya kadar oluyor sanırım.

Caldion Night: Gecenin gizemi ve ışıltısıyla, duyguları dansettiren parfüm...
Caldion Night, flört etmeyi seven, harekete geçen masum duygularını paylaşmak isteyen genç kadın ve erkeklerin parfümü...Modern zamanın sofistike ve entellektüel kişilerine hitap eden çekici, kalıcı ve şık parfüm...Eğlencenin ışıklarını yansıtan özel ambalajıyla, kadın ve erkeğin romantik kokusu...Genç erkeklere özel, etkileyici ve şık hareketli gecelerin vazgeçilmezi.. 100ml, parfümerilerde 30 küsur lira civarı gibi uygun bi fiyata bulabilirsiniz.


Ve son olarak öğrenci bütçesini biraz zorlayan ama mesleğini işini gücünü eline almış hanımlar beyler için en mükemmel parfümlerden ikisi. Kuzenimin kullandığı parfümlerdir efenim bunlar, kendisi Lacoste+timsah+Bursaspor aşığıdır. Ne zaman onlara gitsek parfümü dayayıp burnuma şööööyle bir çekerim içime, kardeşim de sağolsun bitirdi parfümü sıka sıka :) Uzun lafın kısası, biz abla kardeş kuzen bu parfümleri çok beğeniyoruz.

Lacoste Essential: Ferah. Özgürlüğün ruhunu, zevk ve rahatlığı ifade eden bir parfümdür. Tepe noktası; domates yaprağı, turunçgil harmanı, kalp notası; siyah biber, gül, dip notası; sandal ağacı, paçuli. 125ml, sanırım 240 tl civarında :)
Lacoste Blanc: Temizlik ve ferahlık hissi veren saf ve kibar bir koku. Odunsu çiçeksi temiz bir koku. Üst notaları, kakule, greyfurt. Kalp notaları, sümbülteber, ylang ylang. Alt notaları, süet, sedir ağacı. 100ml, 170 tl civarı.

Hani bir laf vardır, zevkler ve renkler tartışılmaz diye? Belki bu parfümlerden birkaçını gördünüz, denediniz, beğendiniz veya beğenmediniz, ama benim bir erkekte hoşlandığım kokular işte bu tarz kokulardır efendim, paylaşmak istedim :) Yorumlarınız için ben buradayım, görüşmek üzere :)





7 yorum:

  1. Peki YSL nin L'homme parfümü için ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef deneme şansım olmadı, birşey diyemiyorum o sebeple...

      Sil
  2. True force lazım nasıl ve nerden bulabilirim katalogları bu ay yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon katalogu her ay çıkıyor, True Force katalogta mı yok demek istediniz? Katalog ortasında indirimsiz ürünlerin yer aldığı kısımda olabilir, bir kez daha bakın isterseniz, eğer satıştan kalkmadıysa katalogtan kalkacağını da sanmam.. Ama yine de yoksa Avon ürünleri satışı yapan tuhafiyelerden, kuaför/berber salonlarından, hatta artık pazarlarda yer alan standlarından bile bulabilirsiniz.

      Sil
  3. Tru forcu bende arıyorum daha bugun sordum fakat 1.5 senedir üretimi durduruldu sana başka bir parfüm vereyim dedi tezgahtar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda bir bilgim yok malesef, ama ben geçenlerde katalogda gördüm sanki diye hatırlıyorum :)

      Sil
  4. avon parfüm
    burdan belirttiğin ürünlerin oylamalarına baktım yazınız ile uyumlu sonuçlar bulunuyor.

    YanıtlaSil