Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Mayıs 2013

The Balm Hot Mama Allık

Herkese iyi geceler!

Bu postumda sizlere; istisnasız her blogda yazılıp çizilen, yorumlanan, çok beğenilen, çok tutulan, aşık olunan, her türlü makyajın baş tacı, görmekten ve okumaktan bıkıp usandığınız bir allıktan bahsedeceğim: The Balm Hot Mama!!!


Efendim malumunuz, bizim buralarda Gratis diye bir yer olmadığı için bu markadan ve dolayısıyla bu allığın varlığından çok geç haberim oldu. Allıkta özellikle şeftali tonlarını tercih eden biriyim, hele ki bu ton tutkunu olduğum hafif ışıltılarla birleşirse tam benlik. İşte Hot Mama, ben ve benim gibiler için özel olarak üretilmiş sanki, bloglarda gördüğüm ilk andan beri deli gibi istiyordum ve sonunda Sakarya'da okuyan candan öte ikizim Şirine'me aldırttım. Anneler Günü indirimiyle 20 liraya sahip oldum. 


Allığın rengini tam olarak yansıtabilmek amacıyla efekt yapmadım fotolara, gördüğünüz gibi ambalajı oldukça şirin. The Balm markasının ambalajları dillere destan zaten :) Kutusu sert kartondan ve kapağı mıknatıslı, makyaj çantasında rahatlıkla taşınabilir. Aynalı olması da ekstra artısı.


Ürün 7.08 gram, uzunca bir süre yetecek gibi görünüyor. İçeriğinde paraben yok, daha da bir kazandı gönlümü :)


İşte bu da kolumdaki duruşu. İlk kez bugün kullandım, aceleyle evden çıkarken yanaklarıma çok hafif uyguladım, malum hava sıcak zaten kızarıyorum hepten domates gibi olmayayım dedim :) Fırça darbeleriyle etrafı pek tozutmuyor, kalıcılık konusunda pek birşey söyleyemeyeceğim şimdilik, fondötenin pudranın üstüne daha özenli bir şekilde uyguladığımda daha kalıcı olacaktır diye düşünüyorum. Her neyse, ben kavuştumya allığıma, o yeter :) Wishlist'imden de bir madde eksilmiş oldu böylece :)

Eminim büyük çoğunluğunuz bu allığa sahipsiniz ya da kullandınız, görüşleriniz ve yorumlarınız için ben buradayım :)

Sevgiler...

10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm :))

      Sil
    2. ben de bazen severek kullanıyorum bazen hiç içime sinmiyor bir tuhaf :)) hayırlı olsun, güle güle kullan canımm :)

      Sil
  2. teşekkür ederm canım bende 2 gündür sıcaklardan yüzüm cok kızardığı için midir nedir bi garip geldi gözüme :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel duruyo ben bu kadar tahmin etmemiştimm aşık oldummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh teşekkürler bebekim istediğin zaman gelip sürünebilirsin perşembe günü makyajını Hot Mama ile yapayım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan bende de var ama zaten elma yanaklıyım bunu sürünce iyice oyuncak bebeğe dönüyorum :) Yine de porselen makyaj uyguladığımda kullanıyorum ve memnunum. Beni cezbeden özelliğiyse içindeki altın tonundaki pırıltıları :) Ve bunu beğendiysen Bahama Mama'yı da denemelisin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özellikle yaz aylarında sürekli elma gibiyim ama napayım o kadar güzel ki sürmeden edemiyorum :) aynen bende pırıltılara bayılan biri olarak bu allığı çok seviyorum :) Bahama Mama'yı bugün aldım Gratis indiriminden şimdi tam da yazısını yazacaktım :D

      Sil
  5. Ben de sırf bu güzelliği kullanmak için açık pudralarla haşır neşir oluyorum :) Bekliyoruz

    YanıtlaSil