Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

24 Mayıs 2013

2013 Bulgaristan Alışverişlerim #1

Herkese iyi geceler :)

Günlerdir blogumda yazmadım, bildiğiniz gibi iki günlük kısa bir Bulgaristan yolculuğu yaptım annemle birlikte. Anneanneciğimi ziyaret ettim, biraz gezdim biraz uyudum anneannemin kar beyaz çarşaflı yatağında. Bir iki parça bir şey aldım gitmişken, hafta sonu için gitmiştim ve pazarları bütün dükkanlar, mağazalar kapalı olduğu için cumartesi günü gezebildim ancak. Kısa ama yorucu tatilimden sonra bakalım neler almışım, neler yapmışım :)

Öncelikle oradaki her markette bulunan bu tatlı mı tatlı Milka'lardan bahsetmek istiyorum. Bu kalpli kutuyu, bu Choco Wafer'ları, hele hele dünya tatlısı Milkinis bonibonları ben ilk defa orada gördüm. Nedense bizim buralarda hiç yok Milka'nın bu tarz ürünleri. Ve de fiyatları bizim ülkemize kıyasla çok daha ucuz, gerek bunların gerek tablet çikolatalarının. Her neyse, aceleyle marketten çıkarken bunları alabildim sadece, ama daha o kadar çok değişik çikolataları gofretleri var ki :) Seven Days kruvasanlara da hastayım, özellikle gördüğünüz karamelli olanlarına. Koli koli alıyorum Bulgaristan'dan :)


Mmmm, nefis :)


Görmüş olduğunuz bu cici mi cici, yazlık, floral desenli bez ayakkabıları oradaki bir pazardan sadece 8 Bulgar lefi ödeyerek aldım. 1 lef=0.85 krş olduğu düşünülürse, artık siz hesaplayın ne kadar uygun :) Tam olarak bu sezonun modası olan bu çiçekli ayakkabıların birebir aynısını Deichmann'da 24 tl'ye beğenmiştim, ama bir türlü numarasını bulamamıştım. Bulgaristan'da bir pazarda görünce resmen şok oldum ve balıklama atladım :)

  
Çok rahat, çok hafif ve biraz efekt yapıp süslediğim için ikinci resim biraz pembemsi :)

  
Ve işte bunlar da aldığım diğer ufak tefek ıvır zıvırlar. Golden Rose'un özellikle Jolly Jewels serisi başta olmak üzere yeni çıkan ojelerini denemeyi çok istiyordum fakat Bursa'da hiçbir yerde bulamamıştım. Bulgaristan'da buldum yine küçük bir parfümeride ve hemen aldım tabii :) 


Rengarenk Jolly Jewels ojemi sürmüştüm ama fotoğraflamak nasip olmadan hafiften bozulduğu için bu ojeleri ilerleyen günlerde ayrı bir postta ele alacağım. Diğeri de Rich Color serisinden pembemsi nude bir renk. Çok ta soluk olmayan bir nude renk arıyordum ve bunu görünce hemen aldım. Ve hatta aynı yerde aynı renkte dudak kalemi de gözüme çarptı ve onu da aldım, ikisini birlikte kullanacağım :)


Dediğim gibi, ilerleyen günlerde ojeleri parmaklarımda ve kalemi de dudağımda görebilirsiniz. Şimdilik numaralarını vereyim, eğer bir yerlerde bulup ta almak isterseniz diye :) Kalem Brooklin no:214, Jolly Jewels no:119 ve Rich Color no:43.


Rengi görmektesiniz, hafif sedefli, gerçi oje de öyle gibi görünüyor ama sürünce kesinlikle öyle olmadığını fark ediyorsunuz.

Kağıt törpümle makyaj süngerlerimi ayrı olarak fotoğraflamadım, uzun zamandır metal törpüyü bırakıp kağıt törpüye geçtim, çabuk yıprandıkları için görmüş olduğunuz çiçekli törpüyü 1 lefe aldım. Süngerler de aynı şekilde 1 lef, yumuşacık, zaten sadece fondötenden sonra fazlasını almak için kullanıyorum, bunlar bana yeter de artar bile :)


Bu bilekliği de yine pazarda gördüm ve bayıldım. O sırada yanımızda Bursa'da aynı mahallede yaşadığımız, Bulgaristan'da pazarda karşılaştığımız bir amca vardı ve bilekliği almak için para çıkarmaya çalıştığım sırada hoop parasını ödeyiverdi! Hediyem olsun dedi, çok sever beni :) 


Ve son olarak yine küçük bir butik tam kapanırken içeri daldığım ve son anda beğenerek aldığım bir bluz. Kot şortla kombinledim hemen kafamda, arkası özellikle hoşuma gitti. Askıda eciş bücüş biçimsiz gözüktüğüne bakmayın, giyince güzel duruyor. Onu da kombinleyip ileriki günlerde yazacağım :)

Bulgaristan'daki mini tatilden payıma düşenler bunlar. Nasıl buldunuz, beğendiniz mi? Yorumlarınız için ben buradayım, hoşçakalın!


 

5 yorum:

  1. Ayakkabıya bayıldımm çikolataları hiç söylemiyorum bile içim gitti resmen bu arada bende Bursadayım araya sıkıştırayım dedım :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. beğendiğine sevindim :) evet tahmin ettim senin de bursa da olduğunu okuyo musun ya da burada mı yaşıyosun tanışmak isterim Uludağ Üniversitesindeyim bende :)

    YanıtlaSil
  3. cevabını şimdi gördüm okuyorum canım son sınıf uludağda işletme Bursalı görünce insan çok seviniyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet aynen öyle canım istanbul ankara gibi şehirlerde hep bloggerlar buluşması oluyo ben de hep özenmişimdir umarım bi gün tanışmak kısmet olur :)

      Sil
  4. Tabi canım neden olmasın :)

    YanıtlaSil