Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Mayıs 2013

Pembe Kına Gecesi Kombini

Herkese merhaba!

Bu postumda daha önce bahsetmiş olduğum, kuzenimin kına gecesi için aldığım yeni elbisemi ve ayakkabılarımı paylaşmak istiyorum sizinle. Görüşleriniz benim için çok değerli, fikrinizi almak istiyorum. Çok uzun zamandır kıyafet arayışı içindeydim, kafamda hiç birşey yoktu, onlarca kıyafet denedim, abiye pullu taşlı mı yoksa biraz daha sade mi olsun bir türlü karar veremiyordum. En sonunda beğenip aldım. Bakalım siz ne düşüneceksiniz?




Ayakkabılarım ve ayağımdaki duruşu. Daha elbisemi beğenmeden önce bir ayakkabıcıda görüp bayılmıştım rengine, modeline. Hatta kep atma töreni için kombin oluşturmaya çalışan arkadaşıma almasını önermiştim, aynı renk bir bluz ve siyah-beyaz çizgili mini bir etekle kombinlemesi için. Ama o almadı. Ben de aynı gün akşam saatlerinde elbisem için dolaşmaya çıktığımda bu ayakkabılarla kombinleyebileceğim harika bir elbise bulunca, hiç kaçırmadan aldım ikisini de. Böylelikle arkadaşım da ayakkabıları almasına gerek kalmadığı için sevindi, Allah'tan ayak numaralarımız aynı :)


İşte elbisem. Kumaşı likralı ama öyle basma, penye filan değil, gayet şık yerlerde giyilebilecek türden (bu tür şeylerden pek anlayamadığım için ancak bu kadar tasvir edebiliyorum!). Zaten bu sezonun modası olan böyle floral desenli, çiçekli böcekli elbiselere bayıldığımı her fırsatta söylüyorum :) O kadar çok elbise denedim ki, gerek taşlı, gerek pullu, tüllü dantelli vs. ama bunu beğendim işte. Açıkçası sadece bir kere giyebileceğim bir elbiseye o kadar para vermek istemiyordum, topuklu ayakkabıyla şık, babetle gündelik bir kombin yaratabileceğim bu tarz birşey istiyordum içten içe. Bayramda seyranda, komşuların arkadaşlarımın düğünlerinde, hatta erkek arkadaşımla yemeğe ya da kızlarla akşam gezmesine çıkarken bile giyebilirim diye düşündüm görür görmez. Aynı pembe tonlarında babetlerim de var, onlarla gündelik hale dönüştürebilirim. 

Şimdi bir çoğunuz diyebilir; "Kuzeninin kınası için biraz sade, fazla gündelik değil mi?" diye. Şahsen annem görür görmez "Plaja mı gideceksin bu elbiseyle??" diyerek aşırı şekilde moralimi bozdu. Ancak benim düşüncem şu yönde, zaten kınadan bir gün sonraki düğünde giyeceğim elbise oldukça ağır, abiye, taşlı pullu saten bir elbise. Kına gecesi köy yerinde evlerinin önünde olacak ve ben de altına giyeceğim topuklularla gayet yerine göre ve şık olacağını düşünüyorum. Gerek aksesuarlarım gerek saç ve makyajımla o geceki fotoğraflarımı da sizlerle paylaşacağım. Benim gönlüme göre olan kıyafet buydu ve ben seçimimden çok memnunum. İşte bu da üzerimdeki duruşu...


Öncelikle arkadaşlarım olmak üzere, babaannem, halalarım ve diğer kuzenlerim de çok beğendiler. Annem de bu şekilde üstümde görünce fikrini değiştirdi ve "Aslında kötü değilmiş ya, hatta bayağı güzel oldu.." şeklinde yorumlar yaptı. Ve ben de rahatlamış oldum :) Peki ya sizler nasıl buldunuz kombinimi?

Bu arada ayakkabılarım Bursa Nalbantoğlu alt geçidindeki Sezgin'den, 100 tl ve elbisem de Arda'dan, başka şehirlerde şubesi var mı bilmiyorum ama Bursalılar gayet iyi bilir, 90 tl.

Görüşleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli, mutlaka bekliyorum, yazan elleriniz dert görmesin :) Herkese mutlu pazarlar :) 



6 yorum:

  1. Bende Bursa'dayım canım kombininde çok tatlı olmuş pembeye bayılan bırı olarak gonlumu çaldın :)

    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm evet bende pembeye aşığım beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. kombin harika ayakkabılar yine can yakıyor güzelim ayaklarında fıstık gibiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) evet ayakkabılar çok güzel görünüyor fakat hiç te rahat değiller ayaklarımı mahvettiler

      Sil
  3. Çok hoş olmuş ama özellikle ayakkabılarına bayılldımm. Güzel günlerde giy. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bi de topuklu ayakkabı giymeye alışabilsem :)

      Sil