Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Mayıs 2013

Özel Gün Dosyası

Herkese mutlu akşamlar!

Bu akşam tamamıyla kızsal bir konuya değineceğim. Yani eğer şu anda bu satırları bir erkek okuyorsa tavsiyem derhal bu sayfayı terketsin!

Kimimizin çok rahat, sorunsuz geçirdiği bu günleri kimimiz de çok çileli, eziyet dolu geçiriyor. Çok şükür ki ben ilk gruba dahilim :) Ama yine de arada ufak tefek sıkıntılarım olmuyor değil. Çevremdeki yakın arkadaşlarımın ve kendimin tecrübelerinden yola çıkarak birkaç birşey anlatacağım, gerçi her bayanın bildiği şeyler ama :)

  • Gece Sorunsalı: Eğer benim gibi gece yeterince güvende olmadığınızı düşünüp kendinizi kasıyorsanız, demek ki hala Kotex'in gece pedini denememişsiniz :) Benim tabirimle bu "gemi gibi" ped, çok uzun, arka kısmı çok geniş ve iyi koruma sağlıyor. O kadar kasardım ki kendimi, bacaklarıma giren kramplardan dolayı gece boyunca uyuyamazdım. Ama artık rahatım, bebek gibi uyuyorum :)



  • Ağrılar, Sancılar:  Ne mutlu bana ki yok denecek kadar az ağrım oluyor, o da yılda sadece 1-2 defa. Geri kalan zamanda hiç hissettirmiyor bile. Ama malesef herkes benim kadar şanslı değil. Ağrımın olduğu nadir zamanlarda benim ve arkadaşlarımın içtiğimiz çayları tavsiye edeyim size de. Ben özellikle papatya çayına bayılırım, sadece özel günlerimde değil her zaman tüketirim. Ama özel günlerde hem ağrımı kesmesi, rahatlatması, hem de duygusal olarak sakinleştirmesi gibi etkileri olduğuna inanıyorum. İşe de yarıyor açıkçası, gevşiyorum rahatlıyorum içtiğimde. Ama papatya çayı yerine Doğadan'ın özel günlere özel çayını tüketen arkadaşlarım da var. Ben tadını pek sevemedim, benim damak zevkime uymadı ama arkadaşlarımdan bazıları bayılarak içiyor, faydasını da gördüğünü söylüyor. Denemekte fayda var :)




  • Sıcak Su Torbası: Biz kızların bu günlerde olmazsa olmazı sıcak su torbası. Bu da çektiğimiz sancılara çay dışında ikinci bir alternatif. Benim gibi ağrı kesici içmeyi reddedip son çare olarak görüyorsanız tabii :) Gerçi bu sıcak yaz günlerinde çekilmez ama kışın sık sık başvurduk kendilerine. Ama zararlıymış diye bir söylenti çalındı kulağıma, bilmiyorum ne kadar doğru, araştırmak gerek.

  • Duygusal Değişimler: Bir de bu günlerin beyleri etkileyen kısmı var tabii :) Eşimizi, sevgilimizi mahvediyoruz kaprislerimizle! Bir ağlama krizleri, sebepsiz sinirlenmeler, her yere çatmalar filan... Şahsen bende çok olur, o zaman ne yapmalı, gidip marketten bir dolu çikolata alıp kendini şımartmalı :) Hatta biz niye gidiyoruz ya, sevgiliyi göndermeli :) Mutluluk hormonu salgılanmasını sağlıyor ne de olsa çikolata. Özel günlerin olmazsa olmazı :)

 


  • Keyfimizi Yerine Getirmek İçin: Son olarak o günlerde yerinde olmayan keyfimizi yerine getirmek için size film izlemenizi önereceğim. Nasıl olsa canımız bir şey yapmak istemiyor, ağrımız sancımız oluyor yataktan çıkasımız gelmiyor, canımız sıkılıyor herkese herşeye çatıyoruz, o halde alın bir elinize çayı bir elinize çikolatayı, açın eğlencesi bol bir film (aman dikkat romantik komedi filan olmasın, ters tepebilir :D) rahatınıza bakın. Şahsen bende pozitif etkiye sebep oluyor!


Herkese ağrısız, sancısız, keyifli günler :)






2 yorum:

  1. Ben de senin gibi ilacı reddedenlerdenim. Belki her ay çok şiddetli ağrı yaşasam ilaca sıcak bakabilirdim. Ama çok şükür ki senin dahil olduğun gruba dahilim :D

    *Kelime doğrulamayı kaldırırsan yorum yapmak daha eğlenceli olur bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı doğmuşuz o konuda biz :) Kelime doğrulama mı hımm hiç haberim bile yok bi araştırayım bakalım nasıl kalkıyomuş :D

      Sil