Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Mayıs 2013

Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun!

Herkese merhaba!

Bildiğiniz gibi bugün Anneler Günü, kimileri annesine büyük küçük hediye aldı, kimileri notlar yazıp baş ucuna koydu, kimileri çiçek topladı, kimileri tatlılar yaptı, kimileri de sadece sarılıp öptü... Yani herkes bir şekilde anneciğinin Anneler Günü'nü kutladı, kimse es geçmedi diye umuyorum :) Aslında hediye almak bile gerekli değil annelerimizi mutlu etmek için, sıkıca sarılıp doya doya öpmek, en içten şekilde ona sevgimizi anlatmak en büyük hediye onlara. Ama devir ticaret devri, böyle özel günler hep ticaret aracı haline geldi, git gide anlamlarını yitirmeye başladı. Her ne kadar üzücü olsa da, tabii ki annemize hediye almayacağız diye birşey söz konusu değil, ama sadece özel günlerde değil içimizden geldiği herhangi bir anda çok daha anlamlı olur gibime geliyor benim :)

Tabii ki ben de anneme hediye aldım, sonra hep birlikte babaanneme gittik, onun da hediyesini verdik, Anneler Günü'nü kutladık, büyük ninemi ziyaret ettik, ona da hediye götürdük, yemekler yedik tatlılar yedik, güzel bir akşam geçirdik. Ben de anneme aldığım hediyeyi sizlerle paylaşmak istedim :)


Görmüş olduğunuz somon rengi, incecik, tiril tiril gömleği anneciğim Colins'te görmüş, beğenmiş, ama o sırada alamamış, bir daha ki gidişimizde ben de alıverdim :) Yani biraz erken almış oldum hediyemi, çok ta yakıştı defalarca giydi bile, üstünde duruşunu da görmenizi isterdim ama malesef fotoğraflayamadım, bugün giymedi :)

Fiyatını söylemeyeceğim, hediyenin fiyatı söylenmez :) Gerçi annem biliyor, sonuçta kendi beğenmiş, ama olsun, çok birşey değil zaten gayet uygundu fiyatı.

Peki siz neler aldınız annenize, veya ne gibi süprizler yaptınız, ya da nasıl kutladınız? Yorumlarınız için ben buradayım. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun, Allah onları başımızdan eksik etmesin :) 

Seni çoook seviyorum canım annemmm!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder