Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Mayıs 2013

Son Alışverişler #3 | Ayak Bakımı / Yazlık Kombin

Herkese merhaba!

Bu yazımda bol bol görsel, bol bol konu var. Yeni aldığım cicileri, bu cicilerle yaptığım ayak bakımımı ve kombinimi paylaşmak istedim sizinle :)

Öncelikle yeni cicilerle başlayalım...



Doğumgünümde kankilerimce hediye edilen mercan rengi portföy çantama uygun şık bir sandalet arıyordum, görür görmez aşık oldum bu cicilere! Dedim ki madem yaz geliyor, terlik sandalet sezonu açılıyor, kışın yaptığım ayak bakımından daha kapsamlı ayak bakımına geçmek gerek ve Avon'dan bu ürünü sipariş ettim. Bir de sarı gömleğim var tabii yeniler arasında, onu tek başına fotoğraflamayı unutmuşum, birazdan kombinimde göreceksiniz ama :)


Bu kız üşenmedi, çıktı dağ tepe gezdi değişik çiçekler topladı, ılık suyun içerisine badem yağı ile tuz ekledi ve bu harika çiçeklerle dekor yaptı sizler için! Ayaklarımı şımartayım dedim azıcık, kolay mı koca kış botun çizmenin içinde vücudun yükünü taşımak?

15-20 dk bekledikten sonra ayaklarım badem yağının da etkisiyle acaip nemli ve yumuşaktı...


Evet, rahatlatıcı ayak banyomuzdan sonra yeni Avon ayak peelingimle ayaklarımı daha bir mutlu ettim. Avon Foot Works Papaya Sorbet, çok tatlı çok güzel bir kokuya sahip. Bu Avon'dan kullandığım ilk ayak peelingi, minicik granülleri var, ama ayaklarıma peeling etkisi göz ardı edilemeyecek şekilde iyiydi bana göre. Çok şükür ki ayaklarıma dair hiçbir sorunum yok, ne topuklarımla ilgili ne batık ne mantar... O yüzden bana yeter de artar bile bu peeling, arkasından da pedikürümü yapıp nemlendirici kremimi sürdüm :) Sonuç budur!



 Ojelerimi, sandaletimin altın rengi detaylarına uysun, çok ta göz yorucu olmasın diyerekten dore simli olarak seçtim. Nasıl görünüyor sizce :) ?


İşte bunlar da yayında ve yapımda emeği geçenler :) Ben her zaman ki gibi çok fazla kozmetik kimyasal ürün kullanma yanlısı olmadığımı bir kez daha belirtmek istiyorum, az ve öz benim olayım. Peeling, nemlendirici, tırnaklarımı ve etlerimi düzeltmek için 2 aparat, oje ve aseton. Budur!
 

 İşte bu da yazlık, cıvıl cıvıl kombinim. 

Gömlek; Bershka; 19.99 tl, 
Çanta; Koton (hediye) 
Sandalet; Bursa Nalbantoğlu Alt Geçidi; 35 tl, 
Saat; LCW; 40 tl, 
Jean; Bursa Meridyen; fiyatını hatırlamıyorum, 
Kolye; Koton (hediye) 

Bu arada Avon peeling indirimli 7 tl idi sanırım, oje de Pastel'in kokulu koleksiyonundan tarçınlı olan No:05. Nasıl olmuş? :)

Ben yeni cicilerimi çok sevdim! Değerli görüşleriniz için ben buradayım. İyi geceler!



6 yorum:

  1. tek kelimeyle kombin harikaaaaaa :))) bende istiom ayak bakımı banada yapalımm bi ara yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim aşkommm :* gel bize ayak bakım günleri yapalım :)

      Sil
  2. böyle güzel ayaklarım olsum 40 çift ayakkaı borcum olsum valaha fıstık gibiler çizilmişler resmen kıskançlıktan yine çatlıycam yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) çook teşekkür ederim güzel iltifatların için aslında ben biraz taraklı ve geniş buluyorum ayaklarımı ama sevindim böyle düşünmene =)

      Sil
  3. Benim gibi düşünen birçok kişi okuycu çıkar yakında canım ben şimdiden yazımda sonradan demiştim demeyim kanıtı olsun bu yazım )))olduda şimdi imza buda hehehehe

    YanıtlaSil