Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Haziran 2013

Son Alışverişler #4 | Watsons/Kağan Parfümeri/Batik/Colin's/Koton

İyi geceler!

Yeniler postuyla karşınızdayım. Bunların hepsini bir anda almadım, birkaç gün içinde, aralıklarla aldım, ama tek tek yazmaktansa biraz birikince yazayım da daha doyurucu bir post olsun istedim :)

Bakalım son günlerde neler almışım ?


Kesem yıpranmıştı, ben de dün Watsons'a girmişken alayım dedim. 1,99 tl fiyatı. Bugün kullandım, gayet kaliteli, çok beğendim. Badem yağını da Watsons'tan aldım, 5 tl. Flormar beyaz ojenin postunu yayınlamıştım, Biodeep asetonumu ve babet çoraplarımı da marketten aldım bizim burdan, ihtiyacım olan şeylerdi. Gelelim şu minik fara...


Cecile Satin Mono Eyeshadow, 106 numara, Bursa'nın incisi Kağan parfümeriden 4,5 tl gibi bi fiyata edindim. Kuzenimin kına gecesi hazırlıkları bunlar :) Çok hafif, sedefli, zarif bir renk. Tozutma sorunu pek yok, kalıcılığı hakkında yorum yapamayacağım, daha kullanmadım.

 
Bu şık beyaz şifon bluzun özellikle yaka kısmına bayıldım, Koton'da görmüştüm ama fiyatı biraz tuzlu gelmişti. Geçen gün cuma pazarında 25 liraya görünce alıverdim :) 


Bu penye bluzunda sırt kısmının dantel olması çok hoşuma gitti ve sadece 7 liraya aldım yine cuma pazarından. Penyesi de o kadar kaliteli ki :) 

 
Bu mint yeşili bluzu da geçen yaz sonunda Batik'ten almıştım. 70 liradan 15 liraya düşmüştü!!! İkizim Şirine de turuncusunu aldı, önünün pullarla ve sırtının dantelle kaplı olması çekti bizi tabii ki :) Hiç giymek nasip olmadı daha, yeni sayılır, bu yaz giyeceğim inşallah :)


 Bu cici ötesi penye eteği de Colins'ten 18 lira civarında bi fiyata aldım. Biliyorsunuz ki bu yaz böyle rengarenk dar penye etekler çok moda. Kombinim nasıl olmuş :)

 
 Bu askılı badiyi de yukarıdaki sarı gömlek tarzındaki şifon kıyafetlerimin içine giymek için aldım, Koton, 10 tl. Kırışıklığından dolayı göz zevkiniz bozulabilir, affola :)


Bu narçiçeği rengindeki ciciş ayakkabılar, İngiltere'den geldi. Halamın oğlu sağolsun nasıl da uydurmuş tam ayağıma göre, bayıldım valla. Aynı renk portföyümle mükemmel uyum sağladı, yazın dar kotların altına bol bol giyerim artık, topukları da tam ideal boyutta :)


Ve son olarak Trendyol'dan 19.90 tl'ye aldığım dolgu topuk sandaletler. Bunları Colins'in mağazasında görmüştüm ve 85 lira civarındaydı, hep aklımın bir köşesindeydi :) Tabii ki bu fiyata görünce kaçırmadım. Çok beğenerek aldım ama çok yüksek, kendim de uzun boylu olduğum için biraz abartılı oluyor, hiç giyemedim daha. Ama giyeceğim, kararlıyım :)

Son zamanlarda aldıklarım işte bu şekilde. Bol fotolu upuzun bir post oldu, umarım sıkılmazsınız :) Görüşleriniz benim için değerli :) Sevgiler... 


3 yorum:

  1. Şifon bluze bayıldım ve ayrıca etnik desenli eteği gördükten sonra en kısa zamanda Colin's e uğramam gerektiğini fark ettim :) Çok hoş olmuş. Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle ugramalısın çok daha fazla çeşitleri var :) teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. ayakkabıların harika canım fıstık gibi gözüküyor senin güzelim ayaklarında parıl parıl parlıyorlar çok beğendim

    YanıtlaSil