Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

10 Haziran 2013

Avon Vivid Violet Far Paleti

Herkese merhaba!

Uzuuun zamandır Gezi Parkı'ndaki olaylar yüzünden ben de dahil bütün blogger arkadaşlarım derin bir sessizliğe büründük haklı olarak. Direnişe elimizden geldiğince destek olduk. Ben de şehrimdeki üniversite öğrencisi arkadaşlarımın düzenlediği yürüyüşlere katıldım, konuşmaları dinledim, tencere tavalı destek verdim, sosyal medyadan takip ettim elimden geldiğince.

Olayların az da olsa durulmasıyla tekrar döneyim dedim ben de bloguma. Şimdi de final haftasındayım! Olsun, sınavdan geldim, nasılsa birazcık dinlenecektim, bunu blog yazarak değerlendireyim dedim :)

Bugünkü konumuz kuzenimin hem kınasında hem düğününde giyeceğim elbiselerimle uyumlu Avon'un 4'lü göz farı paleti.

  

Gördüğünüz gibi çok şık bir kutusu var paletin. Yine bizim buradaki "Avon'cu Oriflame'ci teyze"den aldım bu paleti. Katalog fiyatını bilmiyorum ama bana 10 liraya verdi, keyiften dört köşe oldum diyebilirim :) Yine katalogda kutusuyla birlikte mi onu da bilmiyorum, hatta sanırım bu ayın kataloguna bile ait değil, özel olarak çıkardı bunu bana :)


Bu paleti görünce aşık oldum diyebilirim, nedeniyse tam da kuzenimin düğünü için aradığım renklere sahip olması. Düğünde giyeceğim elbise birebir bu parlament mavisi tonunda, üstünde de yine aynı gri tonunda taşları, pulları, pırıltıları var. Her yerde fellik fellik ararken bu maviyi, burda hazır grisiyle birlikte bulmuşken kaçırmadım tabii :) Üstelik mor ve lila tonları da kınada giyeceğim çiçekli elbiseme uygun, bir taşla 4 kuş mu desem ne desem :)


İşte renklerin duruşu da bu şekilde. Avon'un göz far bazıyla kullandığımda çok daha mükemmel sonuçlar elde edeceğimi düşünüyorum. Far paletimizin adı Vivid Violet. En kısa zamanda düğün elbisemi ve ayakkabılarımı, ayrıca hem kına hem düğün için makyaj denemelerimi sizlerle paylaşacağım. Şimdilik bu kadar...

Sevgiler 





2 yorum:

  1. Mor tonları güzel oluyor her cilde her rennge güle güle kullanmalar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bense aksine pembe-mor tonlarını pek beğenmiyorum ama makyaj örnekleri araştırdım, gayet güzel oluyormuş :) teşekkürlerr :)

      Sil