Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Haziran 2013

Bir Kuaför Faciası / Yeni Saç Rengim

Herkese merhaba!

Biraz keyifsiz yazıyorum bu postu. Çünkü ne hayallerle gittiğim kuaför saçımı mahvetti. Yaz mevsiminin trendi olan ombre saç hayaliyle girdiğim salondan, dipleri gelmiş civciv sarısı görünümünde çıktım. Kuaförle de bayağı takıştık, ama yapacak birşey yoktu artık, iyice yanmasın diye birkaç hafta bekleyip öyle kendi rengime dönmeye karar verdim...

"Ombre", dipler kendi saç renginiz olmak üzere kademeli bir şekilde derece derece saç renginin açılması, uçlara doğru sarartılarak doğal bir görünüm elde edilmesidir. Çok beğendiğim ve kuaföre ısrarla "Bu rengi elde edebilecek miyiz?" diye sorduğum birkaç ombre saç modeli;



İşte ben, bu tarz son derece doğal bir saç umuduyla gittim, bu resimleri de telefonuma yükleyip defalarca gösterdim. "Rahat ol, canını sıkma, aynısı olucak, bayılıcaksın, vsvsvs..." şeklindeki konuşmalardan sonra sahip olduğum saçları görelim bir de...


İşte, görünce bayıldığım(!) saç. Renk kötü mü, değil, gayet hoş durabilir, ama dipleri gelmiş gibi görünmediği sürece. Resmen dibi gelmiş görüntüsüne bürünmek için bir sürü para ödedim, içim sızlıyor :( 

Resimlerin renkleriyle oynamadım, sadece kenarlarına süs filan yaptım. İkinci resim tam camın karşısında çekildiği için gerçeğe en yakın fotoğraf diyebilirim. 

 
Bu da ördüğümde ortaya çıkan garip, ilginç şekil. Ne bekliyordum, neyle karşılaştım, tahmin edersiniz ki birkaç gündür keyfim hiç yok :( En azından çevremdeki herkesten olumlu tepkiler aldım, bu biraz olsun içimi rahatlattı. Bir hafta on gün gibi bir süre içinde tekrar eski rengime döneceğim. Aylardır doğru düzgün düzleştirici bile sürmediğim, organik ürünlerle baktığım saçım şimdi keçe gibi, taranmıyor, ağlamak istiyorum! 

Görüşlerinizi mutlaka bekliyorum, sevgiler :)




6 yorum:

  1. Saçlarının rengi harika tam tutturmuş adam güzel fakat ben kesimini hiç beğenmedim tatlım:(daha düzgün kesimini belli etmeyen şekilde kesebilirdi kuaför.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene o kdr sevindim ki resmen dışarı çıkmak bile istemiyordum ilk boyattığmda :/ saçımı güzel kesen bi kuaför bulabilsem bi de aaah ah bu kaçıncı artık her defasında farklı bi kuaföre kestiriyorum :)

      Sil
    2. Evet tutturamıyor her kuaför,ben ilk sarıya heves edip boyattığımda resmen turuncu yapmıştı :S Birdahada boyatmadım sarıya işte ilk ve sondu :)
      ankaradamısın :)

      Sil
    3. aynen ya benim de saçım her renge girdi ama bi türlü gönlüme göre olmadı :/ yok değilm canım bursadayım :)

      Sil
    4. Benimki her renge girmedi canım,hayatımda ilk defa sarı yapmıştım oda istediğim gibi olmadı yaşım 27-30 arasına gelince tekrar sarıya boyatmayı düşünüyorum.Normal rengide sarıya yakın bi kumral,ama şuan siyaha boyatıp duruyordum şimdi bıraktım kendi haliyle uzasın dipten dedim zaten uca gelen sarıları kapatayım diye boyatmıştım siyaha sonra aşık oldum rengine saçımdaki duruşuna:)) Sana twiterdan mesaj attım direk ama göremedin yada bakmadn sanırım alışamadın yada (: Bursada akrabalarımız var yakından,orada güzel yerler var aslında bulabilirsin güzel saç kesen biryer.

      Sil
    5. Valla bende eski rengine döneceğim bikaç gün içinde :) direkt msj attı diye mail gelmiş defalarca baktım ama yoktu canım ya tekrar bakayım ben :)bakalım bulacağım inşallah iyi bi kuaför :)

      Sil