Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Haziran 2013

Bloglovin'de Buluşalım

İyi akşamlar!

Hepinizin bildiği gibi GFC yakında kapanıyormuş, herkeste bir Bloglovin'e geçme telaşı yürümüş gidiyor. Hal böyle olunca ben de hatırlatmak istedim, malum, blogumu açalı neredeyse 3 ay oluyor ama takipçilerim sadece 20 kişi, zaten yarısı da benim mahalledeki arkadaşlarım. Bu sebeple her ne kadar moralim bozuk olsa da ve böyle devam ettiği sürece blog işine son vereceğime karar versem de bir de Bloglovin'de şansımı denemek istiyorum. 

Beni takip etmek isterseniz yan taraftaki kocaman Bloglovin butonuna tıklamanız, ya da http://www.bloglovin.com/en/blog/7262561 linkine tıklamanız yeterli. 

Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. ben de varıım :P www.bloglovin.com/blog/5163259/makyaj-sayfam

    YanıtlaSil
  2. Daha yolun başında pes etmek olmaz :) Kimse okumasa bile yazardım ben önemli olan kendi isteğin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazla sabırsızım sanırım, iyi ki pes etmemişim son günlerde takipçilerim de yorumlarım da artmaya başladı :) evet blog açmaya karar verdiğimden beri en büyük hobim oldu, yazarken kendimi iyi hissediyorum :)

      Sil
    2. Elbette vazgeçme :)o bayıla bayıla okuduğumuz bloglar 2-3 yılda o kadar popülariteye ulaşmışlar bir kaç ay ne ki :) Ben de aklımda makyaj yaparken hep "aa bak şununla ilgili" yazayım diye bir düşünce oluyor

      Sil
    3. Ben de artık aklıma geleni not almaya karar verdim sonra unutup 1 saat düşünüyorum ne yazıcaktım ben diye :D bu arada bir ayda 200-300 takipçiye ulaşan bloglar var, o yüzden biraz da hayal kırıklığım 4 aydr 40 takipçi neyse buna da şükür heralde ben kendimi tanıtmayı beceremedim :/

      Sil
    4. Ben de yapıyorum minik defterim bile var :) Pek sosyalleşemiyoruz sanırım biz :/ Her yazıya yorum falan yapanlar var :O Ben akışına bırakma taraftarıyım.

      Sil
    5. Kesinlikle öyle aynen ben de akışına bıraktım yazılarımı okuyan 40 kişinin olması bile bnm için büyük mutluluk zamanla artar nasılsa :)

      Sil