Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Haziran 2013

The Balm Nude'tude Far Paleti

Herkese merhaba!

Ben bugün çok mutluyum çünkü sevgili Francesca La'nın çekilişini ben kazandım :)  Harika bir The Balm Nude'tude far paleti bugün elime ulaştı, güzelce özenli bir şekilde paketlenmişti. Malumunuz Bursa'da Gratis olmadığı için The Balm'ın ürünlerine ulaşamıyorum. Bu nedenle çok merak ettiğim ve çok beğendiğim bu markanın far paletini kazanınca ayrı bir sevindim :)





Ta taaaa :) Bunlar gün ışığında flaşsız çekimler. Aynılarının flaşlı olanları da var, bu nedenle biraz bol fotolu bir post oldu. Ne yapayım, çok sevinçliyim, o kadar istiyordum ki bu paleti :)



Biliyorum belki de görmekten, okumaktan bıktınız, her blogger'ın olmazsa olmaz ürünlerinden biri ama çekiliş hediyem olarak sizlerle paylaşmak istedim, çekiliş hediyem olmasaydı da paylaşırdım, her blogta var benimkinde de olsun değil mi :) Ürün 12 adet fardan oluşuyor, gördüğünüz gibi kimi renkler mat kimi renkler sedefli. Yazlık toprak ve altın tonları bronz makyaj için iyi birer alternatif olştururken, koyu ve mat renkler de tam kışlık. Şahsen ben şu renk bu renk benim favorim diyemeyeceğim, çünkü hepsine ayrı ayrı BA-YIL-DIM! 



Çoğu The Balm ürününde olduğu gibi bu far paletinin de gayet şirin tasarımlı, sert kartondan mıknatıslı ve aynalı bir ambalajı var. Çantaya atıp çıkmalık :) Hatta 15 yaşındaki erkek kardeşim bile gördüğünde "Çok güzel, kız olasım geldi" şeklindeki tepkisiyle beni gülmekten öldürdü :) Ben bugün elime geçer geçmez ilk makyaj denememi yaptım bile, renklerin pigmentasyonu gayet iyi, rengini kolay veriyor, yalnız azıcık tozutuyor, eh bunu da görmezden geliyoruz bu muhteşem özelliklerin yanında :) Bildiğiniz gibi paraben gibi zararlı kimyasallar da yok içinde, çok sevdimm :)

Sevgili Francesca La'ya burdan bir kez daha teşekkürlerimi iletiyor, herkese mutlu akşamlar diliyorum :) 




2 yorum:

  1. Ayy harika senin adına çok sevindimm :) Güle güle sür sürüştürrrrr! <3

    YanıtlaSil