Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Haziran 2013

Bitenler #2

Herkese iyi akşamlar!

Uzun bir aradan sonra bitenler yazısıyla karşınızdayım. Anladım ki ben öyle çabucak bitiremiyormuşum, gıdım gıdım kullanıyormuşum herşeyimi :) 

Bitirdiğim ürünlerde rimel dışında renkli kozmetik yok, genellikle hepsi bakım ürünü (saç, vücut vs).


  • Biodeep Aseton: Hep kullandığım asetonum. Pek aseton seçmem, tek hamlede ojemi çıkarıyorsa, beni zorlamıyorsa, parmaklarımı ojeye boyamıyorsa yeterli. Bana yetiyor.
  • Şelale Aseton: Biodeep yarılardayken annem almış bunu da, sorunsuz temizliyor. Pek bir fark yok aralarında, ama yine de Biodeep alacağım :)
  • Nivea Stress Protect Deo: Blogumu takip edenler biri pudralı biri pudrasız olmak üzere 2 deodorantla yaşadığımı bilirler. Pudralıda yıllardır üstüne koku tanımadığım Rexona Bamboo'nun pabucunu dama atabilmiş deodoranttır kendisi. Kokusuna bittim, ter kokusunu müthiş önlüyor, terlemeyi engellemiyor elbette. Yenisi alındı bile :)
  • Rexona Bamboo Deo: Yıllar yılı kullandığım, bir numaralı deodorandım. Pudralı, yine ter kokusunu mükemmel önleyen ama terlemeye çözüm olamayan deodorant. Zaten bence terlemeyi önleyen deodorant diye birşey bile yok :) Ben mezun olayım, üreteceğim, söz :D 
  • Nivea Fresh Natural Deo: Bu da pudrasız olarak kullandığım deodorantım. Uzun yıllar hep aynısını kullandım, okyanus özlü kokusu inanılmaz ferahlatıcı, bayılıyorum. Şimdi başka bir çeşidini aldım ama pek memnun kalmadım, biter bitmez yine bundan alınacak :)
  • Veet Soğuk Ağda Bantları: Ben hassas ciltler için olan mavi kutuyu kullanıyorum, acaip te memnunum. İyi ki keşfetmişim, ne epilasyon aletine, ne klasik ağdaya başvururum bir daha. Vaad ettiği gibi en kısa tüyleri bile alıyor, çok ta pratik. Kullanımı aşırı kolay ve temiz :)
  • Palmolive Thermal Spa Massage Duş Jeli: Yine kendimi bildim bileli kullandığım duş jeli. Asla bir başkasını eve sokmam, sokturmam :) Bir kokuya alışınca kolaylıkla vazgeçemiyormuşum demek ki, ama yok böyle bir koku, parfümü deodorandı da olsa ya bu kokunun :) Ölüp bitiyorum, o derece, yenisi alınacak derhal :)
  • Down Under Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi: Yazısını yazmıştım, mükemmel kokulu, duştan sonra saçlarımı kolay taramak ve parlaklık sağlamak amacıyla kullandığım, çok ta memnun olduğum bir ürün. Ama az da olsa saçı yağlandırdığını düşünüyorum, almayayım dedim ama sanırım alacağım, onsuz yapamıyorum :)
  • Nivea Diamond Gloss Saç Spreyi: Kuvvetli tutuş. Parlaklık vaad ediyor, pırıl pırıl mı oldu saçlarım, hayır, ama güzel sabitliyor, ağırlık hissi yaratmıyor. Zaten çoğunlukla kardeşim kullandı, ben özel günlerde ancak :)
  • Maybelline One by One Rimel: Maybelline'in tüm tombul rimellerini denemiş biri olarak, en başarılısının bu olduğunu söyleyebilirim. İki kat sürüşte müthiş bir hacim ve dolgunluk veriyor, uzatması pek ahım şahım değil ama, çok yoğun bir kirpik görünümü verdi, çok sevdim, bu kim bilir kaçıncı bitirdiğim. Şimdilerde Loreal'in Telescopic maskarasını bayıla bayıla kullanmaktayım, ama fiyatı nedeniyle sık sık alamayacağım sanırım. Maybelline'e devam :)
Eveet, işte bitirebildiğim ürünler bunlar, genel olarak hep memnun kaldığım ve yenilerini aldığım ürünler. Görüşleriniz ve sorularınız için ben buradayım, sevgiler :)

5 yorum:

  1. Resmen kimyayı katletmişsin maşallah kız bune güzel bitiriş böyle (: yeniler gelsiiiin :}

    Bu arada sendede kelime doğrulama var yorum
    yaparken harf çıkıp duruyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) heheh teşekkürler canım :) bence de gelsin artık yeniler yazısını yazacağım ztn çok yakında :) şu kelime doğrulamayı da bi türlü düzeltemedim acemilik başa bela uğraşayım birazcık bakalım :)

      Sil
    2. Düzelmemiş (:bloğu görüntüle yazan yerin yanındaki yerden ayarlara tıkla,daha sonra yorumlar denetlemelere tıkla oradanda kelime doğrulama ekle kaldır var o şekilde yolunu bulcan inş (:

      Sil
  2. Buarada twiterda takipteyim seni benide takip edersen sevinirim https://twitter.com/KokosMadame

    YanıtlaSil
  3. eheheh teşekkür ederim şimdi yaptım en sonunda sayende :) hemen alıyorum takibe :)

    YanıtlaSil