Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

1 Haziran 2013

#direngeziparki

Herkese iyi günler diye söze girmek isterdim ama malesef hiç iyi bir gün değil Türk halkı için... Bir yandan bir şeylerin farkına varıp tüm halkımızı tek yürek olmuş, kenetlenmiş bir şekilde görmek beni mutlu etse de, içinde bulunduğumuz durum vaziyet tüm Atatürkçü insanlığı kahrettiği gibi beni de kahretti. Bütün dünya basını, medyası, bas bas canlı yayın yaparken, Türk medyasının korkaklığı, ilgisizliği, kayıtsızlığı hepimizi aşırı şekilde çıldırttı, devletin polisinin kendi insanına attığı gaz bombası isabet etti diye yaptığı zafer işareti, gözlerin nasıl döndüğünü açıkça gösterdi hepimize... Facebook, Twitter gibi sosyal ağlarda yer alan ölümler, yaralananlar, kolu bacağı kopanlar, komaya girenler, hepinizi olduğu gibi beni de aşırı şekilde üzdü, doğru dürüst bir haber de yapmadı hiç bir kanal doğru bilgilere ulaşabileceğimiz. Yaralanmalar zaten kaçınılmaz, fotoğraflar herşeyi açıkça gösteriyor, ama en azından ölüm olmasın, olmamıştır diye dualar edip kendimi teselli etmeye çalışıyorum. 

Söyleyecek o kadar çok sözüm var ki, ne kadarı doğru olur kestiremiyorum, haklıyken haksız duruma düşmek istemiyorum, Twitter'da paylaşılan bir söz çok hoşuma gitti; "Bugünü tarihe yazın, Türk halkı 1. vazifesini yerine getirdi..." sizlerle paylaşmak istedim. Ne bugün girdiğim açıköğretim finallerimden, ne okuduğum cevapladığım sorulardan hiç bir şey anlamadım, aklım orda, ruhum onlarlaydı, hepimizin olduğu gibi. Bu durumda blogda yazmak ta içimden gelmiyor, pek çok blogger arkadaşımda olduğu gibi... Eğer bu yazıyı okuyorsanız, siz de sesinizi duyurun, sessiz kalmayın, parkımıza, yeşilimize, doğaya, insanımıza, halkımıza sahip çıkın. Artık Türk halkı kendini ezdirmemesi gerektiğini anladı, ayaklandı, destek verin. Diren Gezi Parkı!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder