Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Haziran 2013

Kuzenimin Düğünü İçin Kombinim

İyi geceler!

Daha önce kuzenimin kına gecesinde giyeceğim kıyafetleri paylaşmıştım sizlerle. Şimdi de düğününde giyeceğim elbiseyi ve elbiseye uygun deneme amaçlı yaptığım makyajı paylaşacağım. Bakalım beğenecek misiniz :)



Elbisem ve ayakkabılarım bunlar. Elbisenin üst kısmı gümüş-beyaz-parlament mavisi taş ve pullarla süslü olduğu için ayakkabı seçimimi lame renkten yana kullandım :)

Gelelim deneme makyajına... Can arkadaşım Şirine, bana konu mankenliği yaptı, ona da burdan teşekkürlerimi iletiyorum :)


Gördüğünüz gibi maviş arkadaşıma mavi tonlarında makyaj bir ayrı yakıştı :) Rujda ise biraz daha açık tonlarda bir pembe düşünüyordum, nasıl olsa gözler renkli, dudaklar daha doğal tonlarda olmalı, aksi takdirde gökkuşağı gibi dolanmak istemeyiz ortalıklarda değil mi :) Ama sivri zeka ben, bütün rujlarımı bıkmadan usanmadan aynı şeker pembe tonlarında aldığım için oluyor hep bunlar :) Neyse, o güne kadar nasılsa edinirim ben doğal tonlarda bir ruj :)

Bu arada makyajı daha önce yazısını yazdığım Avon Vivid Violet 4'lü far paletiyle yaptım, aşırı tozutuyor etrafı :( En ufak bir fırça darbesiyle her yer toz oluyor ve fırçayla uygulamak neredeyse imkansız, Şirine'nin bütün yanağı maviye boyandı, o kadar çok döküldü ki far. Kendi aplikatörüyle uyguladım, fırçaya nazaran daha az tozuttu, ayrıca far bazı kullanmama rağmen rengini çok zor veriyor, Avon beni bu kez hayal kırıklığına uğrattı...

Nasıl buldunuz? Görüş ve yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler :) 

 


6 yorum:

  1. eğer arkadaşına yaptığın bu makyajı yapıcaksan siyah bir eyeliner kullan bence. onun dışında her şey çok güzel! çok güzel olacağından eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında siyah jel eyeliner kullandım ama üstüne tekrar tekrar far sürdüğüm için belli olmadı, teşekkürler güzel yorumların için :)

      Sil
  2. wuhuu çok güzel olmuş :) makyaj denemeleri için sınavlardan sonra sizdeyiz bebeğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyorum bebeem artık bitirin sınavları da değişik denemeler yapalım :)

      Sil
  3. Konu mankenin çirkin çıkmış, geri kalan kombin on numara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aaa olur mu ya hiç, benim mankenlerim her daim güzeldir :)

      Sil