Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

16 Haziran 2013

Saç Uzatıcı Maske

Tekrar merhaba!

Bütünlemeler başlamadan önce bol bol yazayım diyorum, bir sürü konu birikti sizler için hazırlayacak olduğum. 

Az önce kuaför faciamı paylaşmıştım sizlerle. Şimdi yine saçla ilgili bir post olacak bu. Çok blogda gördüğüm, bir çok blogger arkadaşımın denediği ve gerçekten sonuç aldığı, memnun kaldığı hızlı saç uzatma kürünü ben de uygulamaya başladım. Sadece bloglarda değil, bir çok internet sitesinde de karşılaştım bu kürle. Uygulayıp ta sonuç alanlar, bir uygulamaya başlamadan önceki, bir de düzenli kullanıp 3-4 ay kadar sonraki saçlarının resimlerini paylaşmışlar, inanamadım. Eğer herkes bu kadar memnunsa vardır bir bildikleri dedim ve dünyanın en üşengeç kızları listesinde başı çeken ben bile düzenli olarak uygulamaya başladım.


Malzemelerimiz; 

Bir tutam Sinameki Otu
Bir kaşık Badem Yağı
Bir adet Bemiks Ampul

Sinameki otunu aktarlarda bulabilirsiniz, şahsen ben kuytu köşe küçücük bir aktardan aldım, 100 gramı 2,5 lira civarıydı sanırım. Bemiks ampulleri de eczaneden 4 liraya aldım, beş tane var bir pakette, bu da demek oluyor ki beş hafta yetecek. Çünkü bu kür haftada bir kez yapılıyor.

Nasıl hazırlayacağımıza gelirsek; 1,5 çay bardağı suya parmaklarınızın ucuyla aldığınız bir tutam sinameki otunu koyup, kaynatın. Kaynadıktan sonra soğumaya bırakın, ılıyana kadar bekleyin, süzün. Sonrasında bir Bemiks ampul kırın içine, bir çay kaşığı da badem yağı ekleyip karıştırın. Bu kadar! Oldukça hesaplı, basit, pratik.


Uygulama da sadece saç diplerine olacak. Bir fırça ya da pamuk yardımıyla saç diplerimize uyguluyoruz, streçle veya poşet üzerine nemli havluyla sarıp, yarım saat bekletip, yıkıyoruz. Bittiiiiii :)

Tek olumsuz yanı kokusu. Sinameki de Bemiks ampul de oldukça kötü kokuyor. Şahsen kardeşim ben bu kürü uygularken evde bile durmuyor :) Bu nedenle duştan önce uyguluyorum, 2 kez şampuanladıktan sonra kokudan eser kalmıyor :)

Ben 3 haftadır uyguluyorum, yani 3 kere oldu şimdiye dek. Bir aydan sonra saç uzaması gözle görülür şekilde fark ediliyormuş, ben uygulayanların yalancısıyım :) En önemlisi düzenli yapmak. Birkaç ay içinde saçımın karşılaştırmalı fotolarını ve yorumlarımı sizlerle paylaşacağım, sevgiyle kalın :)






 

2 yorum: