Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

17 Temmuz 2013

2013 Bulgaristan Alışverişlerim #2

Herkese merhaba!

Bildiğiniz gibi aylardır sabırsızlandığım Bulgaristan tatilimden döndüm, kuzenimin kınasını düğününü geçirdik. Ne diyebilirim ki, harikaydı! Her ne kadar an itibiariyle bütün kuzenlerim evlenip gitmiş olsa da ve benim tatilin geri kalanında hafiften canım sıkılsa da, oradaki düğünler bizim buradakilerden kat kat daha güzelmiş, onayladım :) Düğünümüz havuz başındaydı ve yemekliydi, pastalar kesinlikle bizim pastalarımızdan çok daha lezzetli, doğal, taze ve büyüktü, düğünlerden nefret eden ben bir saniye bile sıkılmadım ve eğlencenin dibine vurdum ( belki de kuzenimin düğünü olduğu ve etrafta çok fazla genç olduğu içindir :D ). Oranın gelenek görenek ve adetleri her ne kadar bana değişik gelse de yine de çok güzeldi. Ve en ilginci de, bu kadar şaaşalı, yemekli, eksiksiz ve havuz başındaki bir düğünün masrafı tamamıyla, sadece bizim ülkemizde orta kalitede bir düğün salonunun kira masrafı kadar. Yani bizim ülkemizde sadece salonun kirasına verdiğimiz parayla onlar koskoca bir düğünü hallettiler, hem de oldukça gösterişli bir şekilde :)

Neyse, fazla uzatmadan yeni cicilerimi size göstermek istiyorum. Tabii ki düğünden resimler de paylaşacağım ileri ki günlerde :)


Birkenstock markasının bu terliklerine bayılıyorum, fakat benim gibi öğrenci insan için çok uçuk fiyatı. Ben de bunları sadece 12 Bulgar lefine aldım. 14-15 lira civarına denk geliyor yaklaşık :)



Bu etek bu yaz acaip moda bildiğiniz gibi. Ben de taaa yaz başından beri istiyordum, ama Bursa'da bulduğum denediğim modellerin hepsi dar oldu ve beni olduğumdan geniş gösterdi. Ben de Bulgaristan'da gönlüme göre bulunca kaçırmadım tabii. Çift yırtmaçlı çizgili eteğim sadece 21 Bulgar lefi.

 

Bu cici ötesi plastik babetleri de eteğimin altına giymek için aldım ama sonradan eteğin spor, babetlerinse biraz kokoş durduğuna karar verdim. Bu etek siyah espadrillerle veya beyaz Converse'lerle daha güzel duracaktır. Olsun, yine de babetlerimi çok severek aldım, 11 Bulgar lefi.


 Yaz için yandan asmalı ufak bir çantaya ihtiyacım vardı, bunda karar kıldım. Ne çok büyük ne de çok küçük, çok kullanışlı, tam yazlık. 19 Bulgar lefi.


 Annecim sağolsun, her ne kadar "Yeter artık, artık bikini yok sana!" diye bağrınsa da kendine alırken ciğere bakan kedi gibi beni görünce dayanamadı bana da bu ciciyi alıverdi :) 24 Bulgar lefi.


 Eveeet, gelelim kozmetik ürünlerine. Düğün için manikür yaptırmak istiyordum, fakat 4 tane kuaför gezip te hiç birisi beni randevusuz almayınca ortada kalakaldım. Eee iş başa düştü deyip Selene'in bu French Manikür Seti'ni kaptım. Oturup evde tv karşısında yavaş yavaş yaptım manikürümü, tırnak taşlarıyla da süsledim, kuaförlere taş çıkarttım valla :) 2 buçuk-3 lef civarıydı sanırım. Golden Rose Rich Color serisinden memnun kalınca lila-mavi arası bu rengini de edindim, inanmayacaksınız ama numarası yazmıyor! Yanındaki yine Selene'in 165 numaralı pembe simli ojesi, yazıları çok yakında. Ve üstte görmüş olduğunuz 5 adet minik şişenin içindekiler de caviar manikürü için gerekli boncuklar! Evet, yanlış okumadınız, rengarenk aldım, ojesiz bu şekilde satılıyor, her biri sadece 50 santin. Yani bizim 50 kuruşumuz gibi birşey :) Sadece yüzük parmağıma uyguladım, günlerce dökülmedi, yattım kalktım havuza bile girdim üstelik. Yazısı çoook yakında.


Kardeşim sağolsun saç spreyimi doğru düzgün kullanmama fırsat vermeden bitirince ben de gidip yenisini aldım, bu kez Taft. Sertliği 4. derece, belirgin bir özelliği yok öylesine gözüme bu çarptı aldım, 4 Bulgar lefiydi. Yanındaki Wella'nın Massive Plastic Elastic diye çok yoğun kıvamlı çok sert bir jölesi. Ambalajı böyle şirin olunca, içindeki jöle de pespembe olunca bendeniz bunu saça renk veren jölelerden sanıp kaptım, ee malum Bulgarcamız yok, arkasındaki yazıları okuyamadım. Ama eve gelince hiç te öyle birşey olmadığını anlayıp resmen kahroldum :( Artık kardeşim kullansın napalım. 2,5 lef. Onun yanındaki minik elma şeklindeki parfüm halamın hediyesi. Ve tırnak parlatıcı törpüm Crystal Nail.


4 aşamalı. 4 yüzüyle sırası ile tırnaklarınızın yüzeyini törpülüyorsunuz. Gerçekten işe yarıyor, tırnaklarım sanki top coat sürmüşçesine ışıl ışıl :) 80 santin.


 
Makyaj fırçalarım ve aydınlatıcı amaçlı aldığım farım. Gri fırçayı kontürleme amaçlı aldım, 4,5 lef ve siyah fırçayı da far karıştırıcı olarak kullanacağım, 2,5 lefti sanırım. Far da markası Blanco sanırım, 01 numaralı Pearl rengi. Gördüğünüz gibi pigmentasyonu yoğun ve ışıl ışıl, 2-3 lef civarıydı sanırım.


Kınadaki elbiseme uysun diye pembe taşlı kurdele şeklindeki bu yüzük 2 lef. Yanındaki de Kim Kardashian'ın ünlü topuz tokası, kınada saçımı bununla yaptım ve harika oldu, daha sonra ayrı bir postta yayınlayacağım. Sadece 1,5 lef ve çok pratik.


 
Bunlar da bizim kızlara aldığım hediye lip glosslar. Shedoes Crystal Lipgloss. Hediyelerini kendilerine vermiş olduğum için numaralarını hatırlamıyorum malesef. Ama renkleri bu şekilde, daha çok parlatıcı formunda. Fiyat söylemeyelim, ancak diğer herşey gibi bunların da çok uygun fiyatlı olduğunu tahmin edersiniz :)

İştee, 9 günlük tatilimden payıma düşenler bunlar. Beğendiniz mi? Yorumlarınız ve sormak istediğiniz sorular için ben buradayım. Görüşleriniz benim için değerli :) Herkese iyi geceler diliyorum :)

Hoşçakalın...







2 yorum:

  1. yeni cicilerin hayırlı olsun o güzelim ayaklarında eskisin canım çok güzeller

    YanıtlaSil