Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

21 Temmuz 2013

NOTD #2 | Caviar Nails

İyi geceler!

Daha önceki yazılarımdan hatırlayacağınız gibi Bulgaristan'dan caviar manikürü için minicik cam şişeler içinde boncuklar almıştım. Sizler için hepsiyle ayrı ayrı ve değişik ojelerle kombinler yapıp paylaşacaktım fakat ufak bir kaza geçirdim. 2 gün önce özenle bakıp uzattığım tırnaklarımdan birisi elimdeki kitaplara takıldı ve nasıl olduysa kitapları arkadaşıma verirken yarısından kopup gitti :( Ancak bu kadar zayıf olabilir bir tırnak. Etimden ayrıldı tırnağım, çok acı çektim, şu an sargılı parmakla geziyorum ve bu nedenle daha önce deneme amaçlı yaptığım caviar manikür örneğini sizlerle paylaşmakla yetiniyorum :(



Bu manikürü, boncukları aldığım gün deneme amaçlı pek te özenmeden yapmıştım ama yine de güzel olduğunu düşünüyorum. İşaret parmağımdaki bozulmuş ojeden dolayı özür diliyorum :) Limon sarısı gömleğimle yeşil-mavi desenleri olan penye eteğime uyması için bu renk kombinini seçtim. 


 
 Nasıl buldunuz :)

Uygulamasına gelince; istediğiniz renk ojenizi sürüyorsunuz ve kurumadan dikkatlice boncukları istediğiniz tırnağınıza döküyorsunuz. Tabii ki arzunuza göre tüm parmaklarınıza da uygulayabilirsiniz, ben bu şekilde daha zarif ve daha kullanışlı bulduğum için tercihim bu yönde. Kurur gibi olduğunda hafiften üstüne bastırın ki en üstte kalan boncuklar boş kalan yerlere iyice yerleşsinler, daha güzel bir görüntü için elle hafif bir rötuş şart :) Ve iyice kuruduğundan emin olduğunuzda son olarak top coat geçin ki iyice sabitlensin.

Kalıcılığına gelince; şahsen ben yattım, kalktım, havuza bile gittim bu manikürle, bana mısın demedi :) En uçlardaki 1-2 minik boncuk dışında kesinlikle dökülme yapmadı, nasıl sabitlemişsem artık :) Günlerce kullandım, uğrastığıma değdi yani :)

Yorum yazan elleriniz dert görmesin, iyi gecelerrr :)




2 yorum:

  1. bu boncuklar nerede satılıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Bulgaristan'dan aldım canım adım başı her 1 milyoncuda satılıyor orda ama burda sadece belli markaların kitleri var ojesiyle birlikte set olarak. Claire's mağazasında gördüm ben mesela bir de Flormar'ın bulabilirsin parfümerilerde :)

      Sil