Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

20 Temmuz 2013

NOTD #1 | Golden Rose Rich Color (Numarası olmayan!) Oje

Herkese iyi günler!

Başlık size biraz garip gelmiş olabilir, ama evet bu ojenin gerçekten numarası yok. Bir önceki yazımdan hatırlayacağınız gibi Bulgaristan'da bir parfümeriden almıştım ama ambalajın üzerinde numarası olmadığını fark etmemişim. Neyse, yapacak bir şey yok, beğenip almak isterseniz rengi hafızanızda iyi tutmanız gerekecek :)

 


Rengi görür görmez çok beğendim. Gerçi bir süre oje almamayı planlıyordum, ama bu tonda ojem yoktu ne yapayım, yine tutamadım kendimi :)


Rich Color serisinin başka bir rengini daha önce yazmıştım, Maxi Brush yani geniş bir fırçaya sahip ve bu sayede sürüm çok rahat ve kolay. Renk verişi güzel, tek katta opaklığı yakalayabiliyorsunuz. Yine de 2 kat sürüldüğünde daha zengin bir görünüm elde ediyorsunuz. Aynen benim yaptığım gibi :)


Çok fazla uzatmayacağım, ne diyebilirim ki, bu seriyi seviyorum! Çevremdeki herkesin dikkatini bir hayli çekti bu renk ve herkes çok beğendi, babam da dahil :) Numarası nasıl olmaz hala şok içerisindeyim ama üzgünüm, söyleyebileceğim tek şey eğer bu renge rastlarsanız kaçırmayın!

Güzel bir Cumartesi dilerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder