Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Temmuz 2013

Mim | Ben Kimim

Upuzuuun bi aradan sonra herkese merhaba!

Biliyorsunuz ki kısa bir Bulgaristan seyahatine çıkmıştım, an itibariyle evim evim güzel evime ayak basmış bulunmaktayım. Tabii ki ilk işim blogumu kontrol etmekti ve sevgili BuseYavuz'un beni mimlediğini görünce oldukça sevindim, heyecanlandım çünkü bu benim ilk mim'im :) Başlayalım!

Ben Kimim?
Ben Fatma. Bursalıyım ve 22 yaşındayım, Uludağ Üniversitesi'nde okumaktayım, ailemle yaşıyorum.

Blogumun adı nereden geliyor?
Kimya bölümü okuduğum için bu şekilde bir isim seçtim bloguma. Kozmetik ağırlıklı olacağından Makyajın Kimyası dedim. Zaten ileriye dönük hayalim de ünlü bir kozmetik markası yaratmak :)

Blog açmaya nasıl karar verdim?
Çok ani oldu. Bir gece canım sıkıldı ve makyaj örnekleri araştırırken bloglara rastladım, çok ilgimi çekti, önceleri cesaret edemesem de bunu yapmak istediğime karar verdim ve yine bir gece aniden "Başarabilirim!" dedim :)

Neden kozmetik blogu?
Hemen hemen her hatun kişi gibi ben de makyaja, makyaj malzemelerine, güzelliğe bakıma, yeni şeyler denemeye meraklıyım. Makyaj yapmayı çok seviyorum.

Kişiliğim
Beni hiç tanımayanlar ilk izlenim olarak soğuk, buz gibi, kasıntı bir insan olarak düşünseler de birkaç dakika içinde aslında ne kadar arkadaş canlısı, sıcakkanlı, çekingen, içe dönük olduğumu anlayabilirler. Koç burcuyum ve bir çok özelliğini taşıyor olsam da bir kısmını taşımıyorum, hiç girişken değilim mesela. Her konuda çok safımdır, hayalperest, aşırı duygusal, sulugöz, çok ama çok inatçıyımdır. Amma ve lakin en baskın kişilik özelliğim çok çekingen ve sessiz oluşumdur :)

Hoşlandıklarım
Bir kere bizim kızlarla birşeyler içip bir yandan da çene çalmaya bayılırım. Gezmek tozmak, yeni yerler görmek tam bana göre, uyumadan yemeden içmeden bunu yapabilirim. Bilgisayar başında pineklemeye bayılırım, yabancı dizi manyağıyım. Erkek arkadaşımla yaz akşamları yürüyüşe çıkıp dondurma yemek, kış akşamları kahvemizi yudumlayıp film keyfi yapmak beni çok mutlu eder. Aynı şekilde yine bizim kızlarla balkonda yapılan makarna partileri ve haftasonları gidilen günübirlik deniz turları yazın en büyük eğlencemdir, kışınsa Uludağ tabii ki tek adresimiz. Fotoğraf çekinmek (çekmek değil :D ), makyaj yapmak, yalnız başıma kafamı dinlemek ve bunun gibi ufak tefek şeyler işte beni mutlu eden :)

Hoşlanmadıklarım
Yemek yapmaktan nefret ederim, evin her türlü işini yapayım ama yemek demesinler bana. Mesajıma geç cvp verilmesinden, yanlış anlaşıldığımda gelip yüzüme söylemekten ziyade arkamdan iş çevrilmesinden, yapmak istemediğim bir şeyin üstelenmesinden, yine kimseye "Hayır" diyememe huyumdan nefret ederim. Sözümün kesilmesine ve bana karşı sesini yükseltenlere ayrıca gıcık olurum, en katlanamadığım iki şeydir. Kesinlikle en ufak bir eşyam bile karıştırılmamalıdır, deliririm. Her türlü böcek ve haşerattan, şımarık, havalı, burnu bir karış yukarıda insanlardan aynı ölçüde tiksinirim. 

En çok sevdiğim makyaj malzemem
Kesinlikle rimel ve ruj. Ne olursa olsun bu ikisini sürmeden dışarı çıkmam. Hiç makyaj yapamayacak durumda olsam bile en azında yüzüme bir canlılık katması, bakışlarıma anlam vermesi için bu ikisi benim canım ciğerimdir :)

Çantamda olmazsa olmazım
Tabii ki öncelikle cüzdan, sonrasında ufak makyaj çantam ve Tupperware şişemde suyum :) Çantam ne kadar ufak olursa olsun bu üçünü sığdırmak zorundayım. Geri kalan önemli değil o kadar :)

En son okuduğum kitap
Ben ki yıllar yılı onlarca kitap okuyan, kitaplara aşık bir kişiliktim, şu üniversiteyle birlikte huyum suyum değişti, bir üşengeç oldum :) Uzun süredir kitap okumuyordum, ama birkaç gün önce "Simyacı" diye bir kitaba başladım, şu an ortalarındayım. İsminden etkilendim, simyanın ne demek olduğunu merak ediyorum. Elimden geldiğince kitap okumaya çalışacağım.


Evettt, ilk mim'imin sorularını büyük bir zevkle cevapladım, umarım okurken sıkılmazsınız, kendinizden bir şeyler bulabilirsiniz :) Ben şimdilik kimseleri mim'lemeyeceğim, çünkü hala sadece 24 takipçim var ve yarısı benim arkadaşım, blogu olmayan kişiler :( Umarım bir gün çoook takipçim olduğunda ben de bol bol mim'lerim, çekilişler yaparım.

Şimdilik herkese iyi geceler, hayırlı ramazanlar :)
 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder