Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Temmuz 2013

Tatil Mode On!

Herkese merhaba!

Uzun zamandır okuldaki finallerdi bütünlemelerdi derken blogumda pek fazla aktif olamadım. Şimdi de aylardır sabırsızlıkla beklediğim tatile çıkıyorum :) Her yaz olduğu gibi yine memlekete doğru bir yolculuk yapacağız ailemle, kuzenimin düğününü yapacağız, sevdiklerimizle hasret gidereceğiz, bol bol gezip tozup alışveriş yapacağız :) Aşağıdaki fotoğraflar da Club Makaza'ya ait, hotel, havuz, kafe-restorant, piknik alanları, spor tesisleri ve daha bir çok güzelliği bir arada barındıran bir tatil cenneti, şanslıyız ki köyümüze çok yakın, neredeyse 2 günde bir oradayız, Bulgaristan tatilinin en sevdiğim yanı :) Bildiğiniz gibi biz Bulgaristan göçmeniyiz, muhacırız, her ne kadar ben Bursa'da doğmuş olsam da, Bulgaristan'ın da yeri bir başka :)

Yani bir 10 gün kadar yine buralarda olmayacağım. Eee o kadar çalıştık, yorulduk, hakettik değil mi :) Ama döndüğümde bomba gibi postlarla karşınızda olacağım, seyahat makyaj çantam, yeniler, Bulgaristan'ın güzellikleri, günlük kombinlerim, ve daha bir sürü konu bizi bekliyor. Beni takipte kalmaya devam edin :)

Herkese güzel, huzurlu, mutlu tatiller, eğlenceli bir yaz diliyorum :)



2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım, az önce döndüm, yepyeni postlar hazırlamaya giriştim hemen :)

      Sil