Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Temmuz 2013

Flormar Perfect Legs Bacak Fondöteni

Tekrar merhaba!

Bugün dersim erken bitti, evime de erken gelmişken biriken yazıları arka arkaya yayınlayayım dedim :) Ama biraz da acele ediyorum, çünkü akşama erkek arkadaşımla güzel bir yerlere gideceğiz, hazırlanmam gerek :)

O halde hemen konuya girelim.


Bahsedeceğim ürün Flormar'ın yeni ürünü Perfect Legs bacak fondöteni. Bu tarz bir ürüne çok ihtiyacım vardı çünkü bacaklarım sinek ısırıkları, minik sivilceler, ameliyat ettiğim batıkların izleri vs. ile dolu ve yazın etek, şort giyerken çok problem yaratıyor. Öncelikle tabii ki Sally Hansen tercih etmiştim ama 50 lira olduğunu görünce o kadar para veremedim, çünkü ilk kez bu tarz bir ürün deneyecektim ve o kadar parayı riske etmek istemedim. Tam o sırada satıcı kızın önerisiyle bu ürüne rastladım.


Bendeki rengi 02 Medium. Aslında beyaz tenli olsam da yazın gayet güzel bronzlaşıyorum, bu renk te bronzluğuma bronzluk katması açısından ve de koyu renkli izleri daha iyi kapatması bakımından tercihim oldu.


 Gördüğünüz gibi çok bayılmamakla birlikte genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Ufak tefek kusurları kapatıcılığı iyi ama mükemmel değil malesef, biraz daha koyu renkli izleri tamamen gizleyemiyor. Doğal bir bronzluk sağlıyor. Terlemeyle akıp ta sizi zor duruma sokmuyor ve iyice kurumasını beklerseniz kıyafetlerinize de bulaşmıyor, yavaş yavaş etkisini yitirerek yıkanıncaya kadar kalıyor cildinizde. Yani evet, geçer not aldı :)

Uygulamasına gelince; kuru ve temiz cildinize uygulamalısınız. 15 cm kadar uzaklıktan bacağınıza sıkın ve elinizle hızlıca ve homojen olarak dağıtmaya özen gösterin. Tabii ki sonrasında ellerinizi derhal yıkamayı unutmayın :) Sıkarken dikkatli olmanızda fayda var, şahsen ben banyoda sıktım ve beyaz fayanslardan ürünü temizlemek biraz zahmetli oldu! Etrafa bulaşmamasına özen göstermelisiniz. Giysilerinizi giymeden önce tamamıyla kurumasını bekleyin. Hazırrrrr :)

Ürünü Bursa'nın incisi Kağan Parfümeri'den 20 liraya edindim, piyasada bir çok markanın bacak fondötenini bulmak mümkün, benim bütçeme uygun olan buydu ve günlük kullanım için ihtiyacımı karşıladı, memnun kaldım. 

Tavsiyeleriniz, yorumlarınız, görüşleriniz için ben buradayım, sevgilerrrr :)





5 yorum:

  1. Hiç kullanmadım bu tarz ürünleri aklımda hep soru işareti kalıyor.
    sevgiler
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım gerçekten çok rahat hissediyorum bu ürünü kullandığımda :)

      Sil
    2. Merhaba bende güneşte yandım ve sandelyeyi izi çıktı ayaklarimda beyaz tenliyim sadece oralar koyulasti bu ürünü kullansam fayda görür muyum?

      Sil
  2. dediğin gibi sinek ısırıkları ve hassas cilt birleşimi olarak kaşıntıyla yara oluşumu bende de mevcut. ikili concealer pudra üçlü kapatma yöntemini mi uygulasam yoksa bunu mu alsam karar veremedim. koyu renk yaraları kapatmakta iyi olmadığını söylemişsin ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz ikili concealer pudra kapatma yöntemiyle ilgili bir bilgim yok malesef, ancak normal pudra ve concealer ile bacaklarınıza makyaj ypmaktan bahsediyorsanız pek kullanışlı olacağını sanmam, zira yazın sıcak havada kıyafetleriniz başta olmak üzere oturduğunuz her yere bulaşabilir :) Bu ürün uygulamadan biraz sonra sabitleniyor ve bir yerlere aşırı sürtünmediğiniz sürece bulaşmıyor, akmıyor. Evet koyu yaraları kapatmıyor anca doğal bir şekilde bacaklara bronzluk kazandırıyor, görünümünü düzgünleştiriyor, zaten görünümünden çok rahatsız olduğunuz yaralarınız varsa öncelikle onları iyileştirmek adına çözüm aramanızı öneririm, zira yaraların üstüne uygulayacağınız kozmetik bir yöntem zaten yararlı olmayacaktır. Sevgiler.

      Sil