Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

25 Temmuz 2013

Loreal Triple Active Temizleme Sütü

Selammm!

Bugün bir ürün incelemesi ile karşınızdayım. Loreal'in bu temizleme sütünü Nisan'da almıştım ve ancak yarısına kadar gelebildim. Elimden geldiğince az kullanmaya çalışıyorum çünkü...




Öncelikle içeriğine ve vaad ettiklerine bakalım...
 

Gördüğünüz gibi paraben içeriyor. Ne yapalım, parabensiz ürün çok az bu günlerde, neredeyse hepsinde var diyerekten aldım bir kere, keşke tek eksisi bu olsa...
 

Vaad ettikleriyse; normal ve karma ciltler için yüz ve göz makyaj temizleme sütü, 3 etkili, makyajı temizliyor, pürüzsüzleştiriyor, ferahlatıyor, dengeleyici özelliği ile cildin optimal dengesini yeniden oluşturmak için çift etkili Hydra-Claryl ile zenginleştirilmiş, yağsız ve ciltte yapışkanlık hissi bırakmıyor, tamamen tazelenen cilt net, homojen ve pürüzsüz bir hal alıyor ve mat bir görünüm kazanıyor. Peki hangileri doğru?


Öncelikle şunu söylemeliyim ki; üründen beklediğim makyajımı söküp atmasıyken o tam tersine tüm kirpiklerimi söküp atıyor! Pamukta da görebilirsiniz, 2 adet kirpiğim göz makyajımı silerken pamukta kaldı ki bu en iyi ihtimal, 4-5 civarı kirpik her kullanımda pamukta kalıyor. Islak mendillerle bile hiç bir zaman böyle bir problem yaşamamıştım halbuki.

İkinci olarak yağsızmış, matmış bunlar hikaye efendim. Resmen vıcık vıcık bir yapıda ve yüzüme sıvı yağ sürmüşçesine parlıyor. Matlıkla alakası yok. Ferahlatıyor ve cildimi dengelediğini az da olsa hissedebiliyorum ama bunlar; ürünün benden geçer not alabilmesi için yeterli değil. Atmak ta istemiyorum, oldukça nazik bir şekilde göz makyajımı temizlemeye çalışıyorum ama kirpiklerimi dökmediği bir gün bile geçmedi daha. 

Eğer aranızda kullananlar varsa sizdeki etkilerini merak ediyorum, görüşleriniz ve yorumlarınızı bekliyorum. Bir daha kesinlikle almam! Bir dahaki durağım Bioderma olacak.

Sevgiyle kalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder