Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

13 Ağustos 2013

Son Alışverişler #6 | Watsons/Stradivarius/Bershka

Herkese merhaba!

Bildiğiniz gibi dün arkadaşımla bayram sonrası alışverişine çıktım ve ihtiyacım olan ufak tefek birkaç parça bir şey aldım. Bakalım neler almışım;






Öncelikle aldıklarım yine hep bakım ürünü fark edeceğiniz gibi, renkli kozmetik yok. Çünkü elimdekilerin en azından bir kısmını bitirmeden gereksiz masraflar yapmak istemiyorum. Gelelim aldıklarıma...

Menekşe yağını sevgili Modaliza'nın blogunda okumuştum, tırnaklarına gece yatarken birer damla damlatıyormuş, ve tırnakları oldukça güçlenmiş, kırılmadan uzatabiliyormuş. Ben de hemen denemek istedim tabii ki, Watsons'ta 15-16 lira civarı olduğunu görünce şok oldum, aktardan 7,5 liraya satın aldım. Şişesi damlalıklı, denemek için sabırsızlanıyorum, umarım işe yarar. Bu arada kokusu muhteşem!

Kalyon tırnak eti temizleyici ve tırnak eti bakım yağını yine birçok blogda okumuştum, hakkında iyi yorumlar görünce yine onları da aldım, Watsons'ta tanesi 5'er lira. Yine deneyip göreceğiz.

Lionesse'nin pedikür ayıraçlarını da 1,5 liraya edindim, oje sürerken ayak parmaklarım sürekli birbirine değip ojelerim bozuluyordu :)

Gilette Satin Care lavanta kokulu traş köpüğünü de yine bittiği için aldım, memnun kaldığım bir ürün, zor zamanlarda kurtarıcı. 6,90 tl.

Solingen cımbızı 5 liraya aldım, çok sevdiğim pembe cımbızım köreldi mi nedir, artık iş görmüyor, bunu sevdim, kılı kavraması çekmesi iyi gibi.

Clean&Clear yüz temizleyici jeli de alalı biraz oldu, yazısını yazmadığım için yenilerin yanına koydum, ürün inceleme yazısıyla anlatacağım onu.

Vee, gelelim asıl konuya :)


 Stradivarius'ta bu şahane bluzu buldum, görür görmez aşık oldum diyebilirim :) O kadar ki bu bluza 59,90 tl verdim! Bershka'da gezinirken de yine bu harika kot pantolona rastladım, çok koyu lacivert aslında, fotoda biraz efekt verdim renkler canlı gözüküyor. Dizime kadar tam oturan pantolon dizimden sonra tam ispanyol paça, beyaz şifon bluzumun altına da süper olacağını düşündüm :) Son olarak pantolonun fiyatı da 69,90 tl diyelim ve iyi geceler dileyelim.

Sevgiler :)






4 yorum:

  1. Menekse yagını bende deneyeyım aklıma takıldı sımdı :) ayrıca bluza bayıldım canım o an ıcın sımdıden allah kolaylık versın stres heyecan cok fazla oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene dene canım inşallah işe yarar :) teşekkür ederim ben de çok beğenerek aldım ve şimdiden yeterince stresliyim o an ne yapacağım Allah bilir :)

      Sil
  2. Deneyin kızlar menekşe yağı bende harikalar yarattı uzamayan tırnaklarım kırılmadan uzamaya başladı;) her tırnaga birer damla damlatın ve parmak ucunuzla dağıtın onu ve yag kendi uçup kuruyana kdar bir yere değdirmeden durun öyle:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işe yarar iki gecedir aynen öyle yapıyorum, denemediğim şey kalmadı işe yararsa sana ne dualar edeceğim :D

      Sil