Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

5 Ağustos 2013

Bitenler #3

İyi akşamlar!

Farkettim ki ben çok az ürün bitirebiliyorum. Hele ki renkli kozmetik ürünü hemen hemen hiç. Hep kişisel bakım ürünleri bitirebildiklerim. 

Ben de Project Pan düzenlemeye karar vererekten 3. bitenler yazımı sizlerle buluşturuyorum :)


  • Loreal Pure Zone Chrono Clear: Son damlasına kadar kullandım. Genelde sabah uyandığımda yüzümü yıkarken kullandım, bazen de çok ağır makyaj yaptığımda makyaj temizleme sütümün yetersiz kaldığını düşündüğüm gecelerde yatmadan önce. İlk yıkadığınız anda sanki hiç siyah noktanız yok gibi, tabii ki sabaha kadar onlar yine geri dönmüş oluyorlar :) Ve de sabaha kadar yüzüm aşırı yağlanıyor, vıcık vıcık yağ oluyor cildim, bilemem belki de benim cildimden dolayıdır. Hislerim nötr bu ürüne karşı, ne memnunum ne değilim. Tekrar almayacağım, yerine başka bir markanınkini aldım.
  • Down Under Nude Hacimlendirici Şampuan: İlk başta memnun gibiydim, ama son zamanlarda ani bir kepeklenme yaptı. Düşündüm ki Fruitkicks ile arasında pek bir fark gözlemleyemedim saçıma olan etkileri bakımından, hatta kepeklenme yaparak Nude bir eksi aldı bile benden. Hem de gramajı çok az, hemen bitiyor, Fruitkicks'ten de 2 kat pahalı. Tekrar Fruitkicks aldım.
  • Satin Care Shower Gel: Harika lavanta kokusuyla içinizi açan, lila renkli yumuşacık traş köpüğü. Epilasyon yöntemim aslında jilet değildir ama acil durumlarda bazen başvurabiliyoruz hepimiz, ben de tahrişi en aza indirmek için bu jeli kullanıyorum ve bayılıyorum :) Yenisi alınacak.
  • Eczacıbaşı Defans Sinekkovan: Bebekler için de kullanılabilen bitkisel sinekkovanım, çantamdan çıkmadı geçen yazdan beri. Kokusu biraz rahatsız edici olsa da sivrisineklerden belirgin ölçüde korudu beni, yazları bacaklarım sinek ısırığından gözükmezdi, bu yazı sadece 1 tanecik ısırıkla atlattım, memnunum :)
  • Avon Incandessence Parfüm: Avon'un en sevdiğim parfümlerinden biri. İndirim zamanı denk geldikçe alıyorum, bitti malesef indirimli bulursam tekrar alırım.
  • Beauty Formulas Fresh Breath: Watsons'tan aldığım naneli ağız spreyim. Dışarda arkadaşlarımla yemek yiyip te dişlerimi fırçalayamadığım zamanlarda en büyük kurtarıcım. Bu bitirdiğim ikinci spreyimdi, yenisini alırım.

İşte ne zamandır ancak bunları bitirebilmişim. Bir dahaki Bitenler yazı dizimde görüşmek üzere, hoşçakalın :)

Yorumlarınız ve düşünceleriniz için buradayım!




6 yorum:

  1. aaa bugün sinek kovucuyu bebeğim için aldım.kokusu cidden kötü mü , bakmadım hiç :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kötü değil ama pek hoş ta sayılmaz, yine de çok rahatsız edici seviyede değil :)

      Sil
  2. renkli kozmetik bitimek olum gibi zaten her gun aynı seyler kullanılsa gene de bitmez gibi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya sür sür bitmiyor daha hiç ruj bitirebildiğimi hatırlamıyorum :)

      Sil