Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

7 Ağustos 2013

Bayram İndirimi Alışverişi / The Balm Ganimetleri

Herkese merhaba!

Bugün çok mutluyum çünkü yaşadığım şehirde Gratis olmamasına rağmen indirimden yararlanmayı başardım! Gratis'in her indirimine kedinin ciğere baktığı gibi bakıyordum ve %50 bayram indirimiyle birlikte tüm blogger arkadaşlarımın aldıklarını görünce daha fazla dayanamadım, İstanbul'daki çok saygıdeğer arkadaşım Metin'e sipariş verdim :) Evet yanlış okumadınız, Metin benim ricamı kırmayıp işten izin aldı, Gratis Gratis dolaştı ve bir sürü bayanın arasında yine bir sürü bayanla muhatap olarak istediklerimi bana alıverdi! Kendisine buradan bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum, Allah razı olsun Allah ne muradın varsa versin arkadaşım :)

Tahmin edebileceğiniz gibi sipariş verdiklerim sadece The Balm ürünleriydi. Toplamda 4 ürün istiyordum, Mary Lou Manizer aydınlatıcı, Cabana Boy allık, Bahama Mama bronzer ve Stainiac likit ruj-allık. İndirimin ikinci günü akşamı olduğu için elbette her zaman olduğu gibi The Balm standları talan edilmiş, Metin sağ olsun 4 tane Gratis gezmesine rağmen platonik aşkım olan Mary Lou Manizer'ı bulamamış, ama olsun diğer üçü artık benim, Mary Lou da başka bir bahara artık :)


Fotoğrafların görüntü kalitesi için üzgünüm, kardeşim ve teknolojik telefonu babaannemlerde tatilde olduğundan ve dijital fotoğraf makinem de bozulduğundan dolayı kendi telefonumla çektim resimleri. Ama zaten bu ciciler artık neredeyse herkeste var, nerdeyse ezberlediniz artık okuya okuya ama ben The Balm markasını yeni yeni tanımaya başladığım ve ürünlerini yeni edindiğim için heyecanlıyım, yazmak istedim :) Zaten renkleri de oldukça iyi yansıtabildiğimi düşünüyorum, tek istediğim allıkların yapısını, dokusunu da ayrıntılı bir şekilde fotoğraflayıp gösterebilmekti ama, artık başka The Balm ürünlerine kısmet :)

Birçoğunuzun bildiği gibi Cabana Boy gül kurusu tonlarında, yoğun pigmentli bir allık. Kaliteli bir fırça ile kullanırsanız pek fazla tozutma problemi yaşayacağınızı sanmıyorum, 8,5 gramlık uzunca bir süre idare edecek bir ürün ve yine bildiğiniz gibi paraben, talc vs içermediği için kalbimi kazandı. Hafif dokunuşlarla uygulamalısınız çünkü şahsen ben daha biraz önce yüzümde tüp patlamış gibi bi görüntüye maruz kaldım :) Bir blogger arkadaşım blogunda bu ürünü özellikle kış aylarında kullandığını yazmış, düşündüm ki kışın cidden harika olur, yazın zaten kızaran domates gibi suratıma pek gitmeyecek olsa da kış için aldım ben biraz da :)

Bahama Mama ise hepimizin favori bronzer'ı, kontür allığı :) Ben de özellikle kontür yapmak için aldım, şuan elimdeki Rimmel'in Sunshimmer bronzerı pırıltılı olduğu için onunla kontür yapmayı pek tercih etmiyordum, bloglarda Bahama Mama'ya olan derin aşkı okuduktan sonra ben de almasam olmazdı :) 7,8 gramlık bir ürün ve yine hafif dokunuşlar burda işin sırrı, yine yapısı oldukça pigmentli, parabensiz, cici ötesi birşey işte :)


İşte bu da ciltteki duruşları :) Yüzümdekilerin ikisi de Cabana Boy, yanlış anlaşılma olmasın :)


Gelelim Stainiac'a. Aslında bu ürün hiç aklımda yoktu, ben uzun süredir Benefit'in Benetint'ini istiyordum ama kendim İstanbul'a gidip alana kadar hazır da indirimdeyken benzeri olarak anılan Stainiac'ı denemek istedim. Birazcık araştırdım ve Beauty Queen renginde karar kıldım. Sevgili Metin son kalan bu Stainiac'ı bir bayanın elinden kapmış, üstün çabaları için ne kadar teşekkür etsem az :) 

8,5 gramlık likit ruj görünümünde bir ürün, aslında yanak ve dudaklara doğal bir renk veren bir tür lip & cheek stain. Jel kıvamlı, ne kadar kırmızı gözükse de vişne rengi, dağıtıldığında böyle doğal mı doğal bir renk veren şahane icat. Yanağımda denemedim ama dudağımdaki duruşuna bayıldım, bakınız; 


Benim renksiz, ölü rengi dudaklarıma verdiği doğal renk :) Tadı çok fena, sakın yanlışlıkla yalamayın!

İşte, indirim ganimetlerim bu kadar :) Beni yorumsuz bırakmayın :)
Sevgiler...




10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım cicilerini :) Cabana boy hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim canım :) Cabana Boy'a bayıldm tüm the balm ürünlerine olduğu gibi, dediğim gibi özellikle kışın elimden düşmeyecek gibi, hepsi benim bebeklerim :D

      Sil
    2. güle güle, severek kullanman dileğiyle :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle tatil matil derken geç cevap verdim kusura bakma :) Teşekkürün için ben teşekkür ederim bi nebze dahi mutlu ettiysem ne mutlu bana,güle güle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusur ne demek :) mutlu etmek mi, resmen havalara uçtum! :)

      Sil