Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

24 Ağustos 2013

Son Alışverişler #7 | Herry/Watsons

Herkese kocaman merhaba!

Yaz okulu sınavlarım, ehliyet sınavım, hepsi bitti! Hiç bitmeyecekmiş gibime geldi bir ara, sıkıntıdan stresten çıldırdım! Ama işte, artık özgürüm :) Umarım sonuçları da iyi gelir ve bu mutluluğum kursağımda kalmaz.

Sonuç olarak sahalara döndüm, bir sürü post sırasını bekliyor :) Ama önce, sınavlarım biter bitmez kendimi gezmelere vurduğumu, bu gezmelerden gardrobumun da nasiplendiğini söylemek istiyorum :)



Çok minik bir alışveriş yaptım. Bir kütikül iticiye ihtiyacım vardı, Watsons'tan 5 liraya edindim. Bol bol bakım, manikür yapacağım artık, sınav mınav yok nasılsa :)

Bu harika ötesi eteği ise Herry'den aldım. Aslında can arkadaşım Şirin'e, abisinin nişanı için elbise bakmaya diye girmiştik. O kadar çok yer dolaştık ki, son bir umutla Herry'ye de bakalım dedik. Vitrindeki %70 indirimi de pek inandırıcı bulmadığımız için gülüp geçtik. 

Taaa kiiiiiii; 


Bu tarz etiketleri görene kadarrr! 

Şirin harika bir abiye elbiseyi 59 liraya edinirken, ben de görür görmez aşık olduğum bu asimetrik kesimli, pudra rengi şık eteği kaptım. Sadece 2 adet kalmıştı ve neyse ki biri benim bedenimdi :)


Üstümdeki duruşu bu şekilde. Ne diyorsunuz, sizce de çok değişik değil mi :)
Kalın askılı, şifon, beyaz bir bluzla kombinlemeyi düşünüyorum, bluzu eteğin içine sokup hafifçe dışarı çıkararak, pudra rengi babet ve kocaman bir kolyeyle kafamda tasarladım bile. En kısa zamanda kombinimi de sizlerle paylaşacağım.

Bu arada Herry'deki %70 indirimi fırsatını kaçırmayın derim. Gözüme çarpan daha bir sürü şey oldu ama malum, öğrencilik :)

Beğendiniz mi :) ?





4 yorum:

  1. Etege bayıldım gule gule kullan canm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görür görmez vuruldumm :) teşekkür ederm tatlımm :*

      Sil
  2. güle güle kullan çok güzel etek :)

    YanıtlaSil