Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

8 Ağustos 2013

Makyaj Düzenim

Herkese merhaba!

Öncelikle bayramınızı bir kez daha en içten dileklerimle kutluyorum, herkes umarım bu güzel günde sevdiklerinin yanındadır ve çok mutludur, sevdikleriyle birlikte olamayanlar da umarım en kısa zaman da giderler :)

Hazır şu anda gelen giden yokken aklımdaki postlardan birini yayınlayayayım dedim; makyaj düzenim :)


Öncelikle şunu söylemeliyim ki aynalı makyaj masalarına ve aynanın önüne dizdirilen parfümlere, rujlara, bilimum makyaj malzemelerine hep imrenmişimdir. Ama malesef ki o tarz bir makyaj masasına sahip değilim, o yüzden 4 çekmeceli komodinimin ilk çekmecesi benim makyaj malzemelerimin yuvası :)


 Sırasıyla makyaj çekmecemin sol, orta ve sağ kısımlarını görüyorsunuz. Solda eski bir pamuklu çubuk kutusunun içinde fırçalarım, göz ve dudak kalemlerim, altıgen çikolata kutusunun içinde krem farlarım ve allığım, far bazım ve pudram, aseton, yanında badem yağı, yanında midye şeklindeki makyaj paletim, kakao yağlı Vaseline kremim, arkada makyaj temizleme sütüm, toniğim ve Avon ışıltılı kremim bulunmakta.

Orta kısımdaki kutunun içinde saç spreyim, köpüğüm, deodorantlarım, bacak fondötenim, ayak peelingim, sinekkovanım gibi ürünler duruyor. Kutunun solunda çantaya atmalık seyahat boy diş macunlarım, merhemlerim ve kremlerim yer alıyor. 

Ve sağ taraftaysa geçen yılki defterlerimin üzerinde The Balm ürünlerim ve Avon kutusunun içinde bazı tekli farlarım duruyor.

Gelelim bu komodinin üst kısmına..


En solda ilk okul 7. sınıftayken yapmış olduğum ahşap toka kutumu görüyorsunuz. Yanındaysa en sık kullandığım ürünlerim yer alıyor. Ve Ikea'dan aldığım üçlü hasır sepet seti, takılarım, tokalarım küçük ve orta boy sepetin içindeyken en büyük sepette ise her türlü rimel, ruj, fondöten vs yer alıyor.


Ve son olarak banyodaki düzenime bakalım; 


Şampuanım, duş jelim, arkasında annemin İpek saç kremi, önünde yine annemin saç köpükleri, kremleri, bebe yağım (sarı kapaklı), sepetin içindeyse annemin makyaj çantası, taraklarımız, kahramanımız ıslak mendil, benim yüz temizleme jelim ve fırçam, ponza taşımız ve ağız çalkalama suyumuzu görmektesiniz. Sepetin kolunda da yüzümü yıkarken saçlarıma köpük değmesin diye kullandığım saç bandım var :) Geri kalan bakım malzemeleri bu sepetin üzerinde bulunduğu banyo dolabının içinde, ortalıkta sadece bu çok kullanılanlar duruyor, annemin de hiç odasında makyaj yapma alışkanlığı yoktur, hep banyoda yapar. 

İşte benim makyaj düzenim ana hatlarıyla böyle, kıyıda köşede duran rujlar, parfümler olmuyor değil tabii ki ara sıra :) Ojelerimi göremediniz, ama onlar zaten kocaman siyah bir kutunun içinde, ortalıkta değiller, ilk yazılarımdan birinde fotoğraflamıştım :)

Yorumlarınız için ben buradayım, sevgiler, hayırlı bayramlar :)





9 yorum:

  1. Hepsi cok guzel duruyor. derli toplu. bende bu konuda cok topluyum. her sey yerli yerinde olmayinca rahatsiz oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) aynen ben de elimi attığım yerde bulmalıyım aradığımı :)

      Sil
  2. Makyaj düzenlemelerini hep merak etmisimdir iyiki yazdin cok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiysen ne mutlu bana :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu makyaj düzeni yazılarını okumaya bayılıyorum. Seninkini de yine büyük bir keyifle okudum :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sevindim yazılarımdan keyif aldığınızı bilmek beni mutlu ediyor :)

      Sil
    2. yorum bırakmak da keyifli :) Cevapların samimim ve içten olduğu için sanırım :)

      Sil
    3. :) hehe şimdi daha da bi keyiflendim böyle düşünmene çok sevindim :) Ben de bilgisayarı açar açmaz yorumlara bakmak için sabırsızlanıyorum senin gibi içten yorumlara cvp vermek için :)

      Sil
    4. Teşekkürler canım ben de aynıyım :)

      Sil