Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Ağustos 2013

Mim | Gökkuşağı

Herkese iyi geceler!

Sevgili BuseYavuz bu mimi yapmayan ve yapmak isteyen herkesi mimlemiş, ben de yapmamıştım ve çok hoşuma gittiğinden dolayı yapmak istedim :)
Bakalım benim gökkuşağımın renkleri hangileriymiş?


Kırmızı, sarı, turuncu, yeşil, mavi, mor ve pembe renklerden oluşan gökkuşağı renklerime uydurup uyuşturduğum makyaj malzemelerim işte böyle!

Hala bu mimi yapmayan var mı? O halde yapmak isteyen herkesi ben de mimliyorum, çünkü kimler yapıp yapmadı bilmiyorum! Sevgilerr :)




6 yorum:

  1. Senin mim çok güzel olmuş yahu iyi ki yapmışsınn :) Ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm beğenmene sevindim :) sen de iyi ki yapmayan herkesi mimlemişsin :) :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık ayrıca farkettim de bütün mimlerde pembede daha çök ürün var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm biz bayanların pembeye ayrıca zaafı varya ondan bence :)

      Sil
  3. Mimini ben de üzerime alınıyorum ve hazırlamaya başlıyorum :)

    YanıtlaSil