Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

12 Ağustos 2013

NOTD #3 | Dore Caviar Manikür

Merhaba!

FOTD yazı dizisine başlayacağımı Twitter'dan duyurmuştum, ancak daha ona kısmet olmadan NOTD (nail of the day) yazı dizisine başladım bile :) Bugün can arkadaşım Şirine'yle gezmeye gideceğiz. İşte günün manikürü;


Rakı beyazı + dore caviar kombini. Yine dore midi yüzüklerimle çok yakıştırdım. 


Ve bu da azıcık efekt verdiğim bi foto;


Nasıl buldunuz? Beğendiniz mi :) 




5 yorum:

  1. Sanırım sıkı takipçin olma konusunda kararlıyım ama şu manikürün güzelliğine bak yorum yazılmadan geçilir mi ! Beyaz ve altın tonlarının birlikteliği nedense bana hep yunan tanrıçalarını anımsatır bunda da aynı şekilde oldu :) Eline sağlı canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sevinirimm en çok yorum yapanlar listesi yapıcam ve ilk sırada sen olacaksın :D teşekkür ederim güzel yorumların için, daha önce hiç bu açıdan düşünmemiştim benim de gözümde belirdi şuan tanrıçamsı birşeyler :) :*

      Sil
    2. Olurum valla daha sıkı çalışıp :P Ve rica ederim, her zaman.. :)

      Sil
  2. güzel olmuş :) rakı beyazı gerçekten asil duruyor..

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) kesinlikle öyle!

    YanıtlaSil