Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Ağustos 2013

NOTD #4 | Flormar 427

Merhabalar!

Yine bir NOTD yazısıyla karşınızdayım. Bakalım günün ojesi, rengi neymiş? 



Ojemiz Flormar'ın klasik ojelerinden 427 numara. Bir zamanlar "Ayşegül ojesi" vardı, Küçük Sırlar dizisindeki Ayşegül'ün çamur rengi meşhur ojesini hatırlarsınız. Tabii ki modaya ben de uymuştum ve haftalarca çamur rengi tırnaklarla gezmiştim :) Bu renk te hafiften çamur rengi ojemizi andırıyor, ancak hafif bir lila-mor alt tonu var sanki renkte.


Fotoğraflarda rengi olabildiğince yansıttığımı düşünüyorum, açıkçası ben çok sevdim, zaten görür görmez kaptım. Oje yeni olduğu için yapısı oldukça akışkan, 2 katta gördüğünüz opaklığa ulaştım ben. Tek katta da güzel bir görüntüye ulaşabilirsiniz, yol yol fırça izleri vs gibi sorunlar yok, bildiğimiz Flormar :)

Ben renge bayıldım, ancak tam anlamıyla sonbahar-kış mevsiminin rengi. Genel olarak o zaman kullanacağım ancak yeni almış olduğum için yazısını yazmak istedim, bu arada bana konu mankeni olan canım ikizim Şirine'me buradan da teşekkürlerimi iletiyorum :) Ee, malum, tırnaklarım bi türlü uzamıyor sürekli kırılıyorlar :(

Eeee, ne diyorsunuz, beğendiniz mi :)




4 yorum:

  1. Bu renkten bende de var cok severek kullanıyorum sanada cok yakısmıs canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bi renk teşekkür ederim canımm :)

      Sil
  2. canım benimmm :) teşekküre ne gerek var her daim hazırım :) ve bu renge bayıldım sonbaharda geldiğine göre sürülmek için beni bekliyorrr demekkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu tırnaklar kırıldıkça her daim tependeyim zaten şekerim :) ohh sür bol bol ben de senin üzerinden yeni post yazmak için yeni ojeler seçeyim :D

      Sil