Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

31 Ağustos 2013

NOTD #5 | Flormar 320

Bu güzel cumartesi gününden herkese selamlar!

Dün hava nasıl serindi Bursa'da. Bu gün güneş var ama yine de biraz serin, en sonunda azcık nefes alabildiğimiz için mutluyum, ki ben sonbaharın kızıyım :)
Yağmur yağarken battaniyeme sarılıp kahvemi yudumlayıp film izlemeye bayılırım. Kim sevmez ki :)

Neyse çok uzatmadan günün tırnaklarına geçeyim.


Rengimiz yine Flormar'ın klasik ojelerinden 320 numara. Yine serin havaların, sonbaharın rengi kanımca, bu yazın modası neon veya capcanlı renklerden değil. Soluk, gül kurusuna çalan bir pembe. Havanın biraz serinlemesi, hem de birkaç gün önce yazdığım Watsons alışverişimde almış olduğum yeni ojem olması nedeniyle sizlere tanıtmak ve göstermek istedim.


Konu mankenim yine ruh ikizim, can arkadaşım Şirine'm :) Çünkü tırnaklarım son günlerde iyice kırıldı, soyuldu, çaral çural oldu kelimenin tam anlamıyla, ben de ısrarla oje postu yapmak istediğimden ondan rica ettim, o da beni kırmadı tabii ki :)

Ojenin yapısı yeni olduğundan dolayı yine oldukça akışkan, ben 2 katta gördüğünüz opaklığa ulaştım, tek katta bu kadar iyi sonuç vermiyor. Ama kullanılamaz mı derseniz tabii ki kullanılabilir tek kat, kalınsa eğer.

Siyah deri ceket ve aynı tonda bir rujla düşünsenize :) Bu sonbahar favorilerimden biri olmaya aday.

Ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi? :)



2 yorum:

  1. Geçekten çok güzel bir renk ben de çokseverek kullanıyorum :) Çeklişime beklerim http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) hemen bakıyorum çekilişinee :)

      Sil