Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

29 Ağustos 2013

Cecile Princess EDT

Merhabalar!

Şu sıralar ürün incelemelerden gidiyoruz, hadi bakalım...
Bugün size anneme doğum gününde almış olduğum, ara ara benim de kullandığım bir parfümden bahsedeceğim.


Anneme parfüm arayışı içerisindeyken öncelikle tüylü boncuklu şirin ötesi şişesi çekti dikkatimi. Adından da anlaşılacağı gibi tam prenseslere layık :)
Kokusuysa oldukça çiçeksi, ilk başta ağır mı yoksa güzel mi anlayamıyorsunuz, ya da ben anlayamadım. Ama hala her defasında sürdüğümde ilk baş ağır gibi gelse de birkaç saniye sonra yerini güzel bir kokuya bırakıyor. Yine de biraz kış kokusu gibi geldi bana. Kalıcılığı hakkında bir şey diyemeyeceğim, orta karar diyelim...

Ama sonuçta edt, yani edp'lere göre kalıcılığı daha az. Ben Watsons'tan 20 lira gibi bi fiyata almıştım, fena değil diyelim. 

Sizler arasında kullanan var mı, beğenip beğenmeyen? Benimle paylaşırsanız sevinirim, sevgiler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder