Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

18 Ağustos 2013

Clean&Clear Peeling Özellikli Yüz Temizleme Jeli

Yok yok, bu böyle olmayacak, anladım ki oturup sabahtan akşama kadar ders çalışmak bana göre değil, havalar da aşırı sıcak zaten, blog yazmak benim terapim, bekleyen yazılardan bir kaçını bari yazayım da hem mola vermiş olurum :)

Evet, iç sesim bunları söylüyor. Ben de biraz dinlenmek ve kafamı dağıtmak amacı ile bloguma vakit ayırmaya karar verdim. Ürün inceleme yazısıyla karşınızdayım.



Lise zamanlarında Clean&Clear'ın peelingini kullanmıştım ve çok memnundum, arkadaşlarım pudra mı kullanıyorsun diye soruyorlardı hatta. Onlarca yüz temizleme ürünü kullandıktan sonra yine bu markada karar kıldım. Ama bu kez farklı bir ürününü denemek istedim, Çok Amaçlı Cilt Temizliği başlığı altında başlıca 3 etki vaad ediyor bu ürün bizlere, hem de ilk günden itibaren etkili olduğunu iddia ediyor.
  • Problemli cilt temizliği; siyah nokta oluşumuna neden olan ölü cilt hücrelerini temizler.
  • Makyaj temizliği; cildi makyajdan arındırır.
  • Günlük cilt temizliği; cildinizi derinlemesine temizler.
Takipçilerim bilirler, şükür ki çok problemli bir cildim yok, burnumun üstündeki siyah noktalar ve geniş gözenekler dışında. Benim istediğim siyah noktalara çare olması idi. Uzunca bir süredir her sabah kullanıyorum, artık yorumlayabilirim.

Öncelikle ürün şu şekilde; 


  • Şeffaf jel, kıvamı çok yoğun değil, içinde mikro denebilecek kadar küçük granüller var, bu nedenle peeling etkisi oldukça zayıf bana göre.
  • Ambalajının da üzerinde yazdığı gibi yağsız, kullandıktan sonra gayet temiz ve ferah hissediyorsunuz, arındırması da kolay.
  • Kokusu kolonyayı andırıyor, bayağı yoğun, yani alkol içeriyor, burnu hassas olanlar rahatsız olabilir. 
  • Yıkadıktan sonra siyah noktalar hafiflemiş gibi görünse de bikaç saat içinde tekrar beliriyorlar, uzun vadede de kalıcı bir etki yaratmadı, siyah noktalarım hala burnumun üzerinde yaşamaktalar.
  • Malesef paraben içeriyor.
Ürünü Watsons'tan 7 liraya aldım, bu fiyata bu kadar performans işte. Ne yapalım, bir yan etkisini görmediğim için bitene kadar kullanacağım, ancak bir daha almam. 

Kullanıp ta memnun olan olmayan varsa, düşüncelerinizi benimle paylaşmanızı isterim. İyi akşamlar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder