Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

28 Ağustos 2013

NYC Expert Last Lip Color 443 Purple Crush

Herkese mutlu günler!

Bugünkü misafirimiz dün yazısını yazdığım alışverişin en cici parçası NYC ruj. NYC ürünleriyle birkaç ay önce aldığım beyaz göz kalemi sayesinde tanıştım. Bloglarda çok yazılıp çizildi ve genel olarak memnun kalındı. Özellikle ojelerini çok görür olduk. Ben ojeleri arasında gözüme hitap eden bir renk bulamasam da bu rujun rengine vuruldum.




Rengimiz 443 numaralı Purple Crush. Adından da anlaşılacağı gibi mor-mavi metalik yansımalar içeren gül kurusu ile koyu pembe arasında kalmış bir renk.


Sürümü ne kolay ne zor, yani yapısı yumuşak-kremsi de değil öyle sert te değil. Dudaklarınız kuruysa oldukça belli ediyor, şahsen ben lip balm üzerine uygulamama rağmen yine de kuru görünümü yok edemedim. Onun dışında kokusu mis gibi, insanın yiyesi geliyor :) En çok ta içerisindeki mavi-mor metalik yansımalar beni cezbetti.


Bu da dudağımdaki duruşu. Kalıcılığını test edemedim daha, ama gayet kalıcı olacağını düşünüyorum yapısından dolayı. 4,99 liralık fiyatıyla daha ne olsun dedirtecek cinsten. Ben beğendim :)

Siz ne düşünüyorsunuz? :)




8 yorum:

  1. harikasın bugüne yetişmez bile sanıyordum, rengi süper fiyatı uygun daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tatilde olduğumdan bol bol blogumla ilgilenebiliyorum artık, kesinlikle bence de fiyat-performans açısından harika :)

      Sil
  2. gidip diğer renklerine de bakmak lazım benim dikkatimi çekmemişti bu rujlar.Fiyatı da çok uygunmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle bayağı bi renk seçeneği vardı şans verilesi :)

      Sil
  3. ben ambalajını sevmedım o yuzden hıc elım gıtmedı ama renk cok hos gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ambalajı evet kapağını açıp kapatırken ruja zarar verebiliyor ama aynen renge ben de bayıldım teşekkürler tatlım :)

      Sil
  4. Rengi harikaymış gerçekten! Fiyatı da çok uygun, denemekten zarar gelmezz :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :D aynen, birkaç rengini daha denemeyi düşünüyorum :D teşekkür ederimm :)

      Sil