Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

26 Ağustos 2013

Solait 50 SPF Yüz İçin Güneş Kremi

Herkese merhaba!

Bu akşamki konuğumuz başlıktan da anladığınız gibi Solait'in 50 faktörlü yüksek güneş koruması sağlayan yüz bölgesi için güneş kremi. Aslında bunu yayınlamakta biraz geç kalmışım bence, yaza girerken yayınlasaydım daha yararlı olabilirdi belki :)


Watsons'ta alışverişiniz belirli bir tutarı aştığında indirimli olarak edinebiliyorsunuz bu kremi, hatta şu an hala kampanya var, az önce Watsons'ta gördüm. Ben geçen yaz sonunda indirimli 6 liraya edinmiştim. Kışın Uludağ'a çıkarken bile kullandım, biliyorsunuz ki güneş koruması sadece yaz mevsimine özgü değildir, kışın da kar kristalleri güneş ışınlarını oldukça fazla yansıtıyor ve bir günlük kayak sonucunda resmen denizde yanmışsınız gibi yüzünüze kar gözlüğünüzün izi çıkabiliyor :)


Ürün %100 mutluluk garantisi veriyor ve bunun yanında vaad ettiği başka şeyler de var;
  • Gün boyunca güneş kaynaklı DNA hasarına karşı koruma
  • Gelişmiş UVA/UVB koruması
  • 24 saat nemlendirme sağlar
  • Gözenekleri tıkamaz
  • Su geçirmez
  • Dermotoloji testinden geçmiş
Ayrıca üzerinde de yazıyor, matlaştırıcı yani parlama yapmayan güneş kremi diye. İçeriğini de görmektesiniz, parafin, paraben gibi bilinen zararlıları içermiyor.


Yazın çantamdan çıkarmadığım bu minik ürünün yapısı biraz yağlı geldi bana, ne kadar az da sürsem vıcık vıcık yapıda ve yüzüm ışıl ışıl parlıyor. Yani matlaştırıcı özelliği filan palavra. Onun dışında koruması yeterli geldi bana, yaz boyunca denizde havuzda da hep bu ürünü kullandım, beyaz tenliyim ve her ne kadar bronzlaşmak istesem de yüzümün güneş hasarı görmesini istemiyorum, çünkü cildim çil ve ben oluşumuna çok yatkın. Yüzüm hiç kızarmadan, çilsiz bir yazı bu ürünle devirmiş bulunmaktayım.
 Nemlendirmesi gerçekten iyi, yazın zaten bunun dışında nemlendirici kullanmıyorum desem yeridir.

Bu ürün hakkında söyleyebileceklerim bu kadar, tabii ki güneş ışınlarından gerçekte ne kadar koruduğunu şu an için kendi başıma bilemem ancak dediğim gibi, genel olarak memnunum.

Siz ne kullanıyorsunuz, bana öneriniz var mı :)





4 yorum:

  1. Canım gunes koruması cokcok onemli en azından benim icin . sadece yazın sıcakta ve kısın kar yagdıgında degil her gun hava kapalı bulutlu olsada yagmur yagasa da mutlaka gunes koruyucu urunler kullanmak gerek.artık sadece uva korumalı urunler degil uvb korumalı urunler de kullanılmalı . Ben gunes koruyucu urunler kullanırken ozellikle yuzum icin kullanıcaksam mutlka dermokozmetik urunler tercih ediyorm. Onerim Hamilton , Avene , Bioderma olabilir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın güneşin zararları her geçen gün artıyor, ben de biodermaya yönelmeyi düşünüyorum, yaklaşık 1 yıl öncesine kadar denize havuza gittiğim zamanlar dışında yüzüme güneş kremi sürmenin gerekliliğinin farknda bile değildim biraz geç kalmış olsam da zararın neresinden dönsem kardır diye kendimi teselli ediyorum :)

      Sil
    2. kesinlikle oyle canım. Bioderma urunlerini ben cok severek kullanıyorum gunes kremini de kullandım guzel koruyordu :)

      Sil