Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

27 Ağustos 2013

Son Alışverişler #8 | Watsons

Merhaba!

Dün Watsons'tan mini bir alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım;


Aslında ihtiyacım olan tek şey saçlarım için Down Under'ın argan yağlı serumuydu, ancak 20 liralık fiyatının yanında Loreal Elseve'in yeni piyasaya sürdüğü Extraordinary Oil'ini 13 tl civarı fiyatıyla görünce bunu denemek istedim.


Tabii ki biz kızların her zaman yaptığı gibi, ihtiyacım olanı alıp çıkamadım, sepete üç oje bir de ruj atıverdim :)

Minik alışverişim bu kadardı, herbirinin ayrıntılı yazısı gelecek. 

Hoşçakalın :)




8 yorum:

  1. Elseve Extraordinary Oil yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç gün kullanıp gözlemledikten sonra ürün incelemesi başlığı altında yayınlayacağım canım, ben de çok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Elseve'in bu ürününü ben de çok merak ediyorum, yazısını bekliyorum :) Güle güle kullan hepsini <3

    YanıtlaSil
  3. Elseve güzel ben memnun kaldım. Rujun postunu heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım umarım ben de memnun kalırım. Ruj birazdan burdaa :)

      Sil
  4. Ben blogunu daha yeni keşfettim. Elseve'i almak istiyorum. Fakat saçlarım çok kıvırcık ve kabarık her yıkamadan sonra saçıma fön yaptırmak zorunda kalıyorum. Elseve'in bu yağı bana uygun mu ? Ve kıvırcık saçlara bir faydası var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kıvırcık/düz diye bir ayrımı yok bu ürünün bildiğim kadarıyla, saçların elektriklenmesini önleyip saç uçlarına bakım yapıyor, parlatıyor. Buklelerinizi belirginleştirmek ve kabarmasını önlemek için kullanabilirsiniz, ancak kıvırcık saça ekstra bir fayda sağladığını sanmam...

      Sil