Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

11 Ağustos 2013

Wishlist #2

Herkese merhaba!

Umarım çok güzel bir bayram geçirmişsinizdir. Şahsen ben ilk günü ailemle, akrabalarımla, ikinci günü evde sakin bir şekilde ve üçüncü günü de en yakın dostlarımla gezip tozarak geçirdim, çok eğlendim :) Malesef erkek arkadaşım şehir dışında ailesinin yanındaydı, ama olsun bugün geliyor, onunla başbaşa bir yerlere çıkarız artık :)

Bayramı geçirdiğimize göre bu güzel pazar gününde sizlere yeni Wishlist'imden bahsedeceğim. İlkini yavaş yavaş tamamlıyor olmanın verdiği gazla ikinciyi hazırladım bile kafamda :)



Öncelikle Benefit'e son zamanlarda kafayı takmış durumdayım. Bursa'da satışı yok diye biliyorum, eğer varsa biri bana söylesin! İstanbul'a gitmeyi iple çekiyorum bu yüzden. Bu stick allığa aşık oldum resmen, ambalajı, renkleri, herşeyiyle beni cezbetti. 


Bir diğer isteğim yine Benefit'in şu iki cicisinden biri. Hangisi daha karar verebilmiş değilim ama sanırım Hervana daha çok ilgimi çekiyor, benim olmalı :)


Benefit'e taktım derken şaka yapmıyordum! Benetint'i zaten uzun zamandır merak ediyordum ve alternatifi olan The Balm'ın Stainiac'ını edinmiştim geçen gün hatırlayacağınız gibi. Bilemiyorum bu ürüne gerek var mı ama, High Beam gerçekten fazlasıyla ilgimi çekiyor :)


Bir sonraki isteğim Clinique'in hepimizin bayıldığı Chubby Stick'lerinin Pudgy Peony rengi. Ben aslında bu rengi almaya diye gitmiştim ama malesef kalmamıştı, ben de Chunky Cherry rengini edinmiştim. Ama aklım hala bunda, en kısa zamanda benim olmalı!


Sıradakiyse The Balm'ın yeni koleksiyonu Instain allıklarının Pinstripe rengi. Herkes o kadar övdü bu koleksiyonu, o kadar sevdi ki almadığıma bin pişman oldum. Bir dahaki indirimde bu rengi mutlaka alacağım, ciltteki duruşuna bayıldım :)


Ve son olarak kozmetik ürünü olmayan bir istek; bu yazın trendi jean yelek. Tam olarak bu tarz bir jean yelek istiyorum, yarınki alışverişimde bulursam alacağım. 

Şöyle bi baktım da listeye; ohoooo, çok çalışman lazım kızım çoook dedim kendime :) Neyse, zaman aralıkları içerisinde teker teker alınır canım yani, ben de hepsini birden alacağım demedim zaten! 

Beni yorumsuz bırakmayın, sevgiler :)





4 yorum:

  1. Senin listendeki çoğu şeyi ben de istiyorum :) özellikle high beam ve instain allıkları. Chubby'ler de hoşuma gidiyor ama online alışverişi pek sevmiyorum ve nerde satılıyorlar başka hiç bir fikrim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istenmeyecek gibi değiller ki :) chubby stick'ler ykm, boyner gibi yerlerde satılıyor, bursa'da kağan parfümeri var ben oradan almıştım.

      Sil
    2. YKM not ettim en kısa zamanda alıcam :) Hatta Wishlist konusunda senden esinlendim yazısını ben de hazırlayacağım :)

      Sil
    3. o zaman sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil