Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Ağustos 2013

Son Alışverişler #5 | Watsons/N11

Herkese merhaba!

Öncelikle dün yazacak olduğum yeniler postu bugüne sarktığı için af diliyorum sizden. Yaz okulu vizelerim vardı ve onlarla uğraşıyordum, sonrasında da ailesi tatile giden kankim Belginlerde kız kıza harika bir iftar yemeği ve ardından pijama partisi düzenledik. Ama bir yandan iyi oldu, çünkü az önce internet siparişim olan Bioderma Sensibio H2O siparişim de elime ulaştı :)

O halde bakalım son zamanlarda neler alımışım görelim.


Aldığım ürünler tamamen kişisel bakım ürünü, renkli kozmetik yok gördüğünüz gibi. Çünkü artık çok fazla renkli kozmetik ürünüm birikti ve bazılarını kullanmaya fırsat bile bulamıyorum, en azından birkaç tanesini bitirene kadar yenisini almayı düşünmüyorum. Ama bunlar ihtiyacımın olduğu ürünler.


Öncelikle olmazsa olmazım pudralı ve pudrasız deodorantlarım. Pudralı olan yine aynı, Nivea Stress Protect. Pudrasız olanı yine değiştirdim, bu kez tercihimi Rexona'dan yana kullandım, Deo Fresh Canlandıran Tazelik. Kokusu Nivea'ya nazaran bir tık daha fresh bana göre. Ortadaki Nivea Energy Fresh roll-on'u, bir önceki Deodorant Dosyası başlıklı yazımda da bahsettiğim gibi babannemden aldım. Yazısını orada bulabilirsiniz.


Down Under argan yağlı çift fazlı sıvı saç kremim biteli çok olmuştu ama yenisini almamıştım, her ne kadar piyasadaki bir çok üründen daha doğal içerikli olsa da yine de kimyasal kimyasaldır diyerekten saçıma olabildiğince az kimyasal sürmek amacındaydım. Ancak saçım inat yapıp taranmamaya, elektrik çarpmış gibi kabarmaya başlayınca hemen yine aldım tabii ki. Çok memnunum, duştan sonra nemli saçıma sıkıyorum ve tarak resmen saçımdan kayıyor! Ve kullanmadığım zamanlara nazaran daha az kabarıyor, sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Watsons'tan 10 lira gibi bi fiyata edindim.

 Ovadril losyonu da can arkadaşım Şirin verdi. Kendisi bacaklarındaki ağda sonrası kızarıklıklar için eczaneden almış, ama fazla gerek duymadığı için kullanmamış. Benim böyle bir ürüne çok ihtiyacım olduğunu görünce bana verdi, gece yatmadan bir kaç kez sürdüm ama yapısı ambalajından çıkarken sıvı gibi görünse de sürerken alçı gibi katılaşıyor, cilt tarafından çok zor emiliyor, her yer yapış yapış ve bembeyaz oluyor. Yatağıma ve pijamalarıma bulaşıyor, üstelik te pek bir faydasını göremedim. Şu an ben de kullanmıyorum, öylece duruyor. 

Veet hassas ciltler için soğuk ağda bantları yine her zamankinden, çok memnun olduğumu takip edenler bilir, Nexcare su geçirmez yara bandını da erkek arkadaşım yanlışlıkla tırnağımı etinden ayırdığında almıştım, ama hiçbir işe yaramıyor, bırakın su geçirmezliği kuru parmağıma bile yapışmıyor. Nefret ettim.


 Geçen gün online alışveriş sitelerinde gezinirken, n11.com'a daha önce hiç girmediğimi farkettim ve bir bakayım dedim. Ben onu Markafoni, Trendyol gibi bir site sanıyordum, oysa öyle değilmiş. Girdim ve Essence ürünlerinin oldukça düşük fiyatlarla satıldığını görünce tabii ki hemen 3 ürün sipariş ettim. Resimde gördüğünüz gibi, Essence My Base makyaj bazı, I ♥ Runway highlighter, In The Nude lipliner. Her biri 3,5 tl civarında, toplam 10 tl gibi komik bir rakama almış oldum yani hepsini :)


Son resimde ürünün gerçek rengini görebilmeniz amacıyla efekt vermedim. Turuncu tonlu olan makyaj bazından almışım ben yanlışlıkla, oysa ben sedefli açık renk olanından aldığımı sanıyordum :( Fondötenle karıştırıp aydınlık bir görünüm elde etmek amacıyla almıştım halbuki. Her ne kadar turuncu gibi gözükse de cildinize yedirince cilt tonuyla uyum sağlıyor, ama cilt tonunu pek düzenlediği söylenemez vaad ettiği gibi. Gereksiz bir ürün bence.


 Kalem formundaki bu ürünse alttan çevirmeli bir mekanizmaya sahip, çeviriyorsunuz ve ucundaki fırçaya gelen ürünü göz pınarı, kaş altı vs gibi aydınlatmak istediğiniz bölgeye uyguluyorsunuz. Ben sevdim, sedefli çok açık pembemsi bir renge sahip. Simi pırıltıyı sevdiğim için tam benlik bir ürün, ama yanlış anlaşılmasın pırıltıları öyle büyük sim biçiminde değil, ancak çok küçük mikro simler şeklinde de değil, arada birşey işte :)


In the Nude dudak kalemi, 11 numara. Bu kalemi sevgili BuseYavuz'un bir makyajında görmüştüm ve hemen sormuştum, o zamandan beri peşindeydim. Nude tonlarda dudaklara her ne kadar bayılsam da malesef bana hiç gitmedi bu ton, ölü gibi cansız kansız gösterdi beni :( Yine de şeftali tonlu dudak parlatıcılarının altına severek kullanacağım. Yapısı oldukça yumuşak, neredeyse kremsi, çok rahat uygulanıyor dudağa. Yani herşeye rağmen ben sevdim :)

Veeee, gelelim aylardır deli gibi istediğim Bioderma'ya :)


Bildiğiniz gibi her bloggerın baş tacı, olmazsa olmazı, gözbebeği, biricik aşkı bu Bioderma Sensibio H2O. Blogumu ilk açmaya heveslendiğim vakitlerde neredeyse tüm blogger arkadaşlarımın bloglarını baştan sona incelemiş ve okumuştum, istisnasız hepsinin bu ürüne olan aşkını görünce vardır bir bildikleri dedim. Araştırdım, eczacılık öğrencilerinin bile şiddetle tavsiye ettiğini, erkeklerin bile başucu ürünü olduğunu öğrendim. Ki biliyorsunuz makyaj temizleyicilerle bir türlü yıldızı barışmayan zavallı kirpiklerimin çektiğini. Ne zamandır alsam almasam derken, geçenlerde n11.com'dan yaptığım Essence alışverişiyle birlikte hediye olarak gönderilen 11 liralık hediye çekimle en sonunda yine n11.com'dan kaptım :) Hem de ücretsiz kargoyla!

49 liralık ikili ürün, 11 liralık indirimle 38 liraya benim oldu anlayacağınız, bir de can arkadaşım Şirine'yle ortak alınca tanesi 19 liraya denk geldi, değmeyin keyfime, çok neşeliyim! Wishlist'imden bir madde daha tarihe karıştı, denemek için sabırsızlanıyorummm :)

Yorum ve sorularınız için ben buradayım, sevgiyle kalın :)





6 yorum:

  1. gule gule kullan aldıklarını . ovadril alerjik bir krem benim basucu kremlerimden birisi hatta kardeşime su çiçegi oldugunda vermişti doktoru da , o yuzden agda sonrası tahrisi azaltacagını sanmıyorum neden oyle vermişler ki merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) doktor vermemiş nette okumuş kızarıklıklar için Ovadril kullanan birkaç kişinin yorumlarını o şekilde almış. Azaltmadı da zaten, mecbur yine bekliyoruz ağdadan sonra 2 gün :(

      Sil
  2. Güle güle kullan canım ama bıoderma ıcın turuncu kasanın kampanyası daha hesaplı sankı yınede gule gule kullan canım benm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hiç haberim yok benim ondan :( ne biliyim işte 11 liralık hediye çeki gelince kargo da bedava olunca çok hesaplı geldi bana :D teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Ağda sonrası kızarıklık ve batık benimde büyük problemim ve ne yazıkki hala bu sorunumu çözebilcek bir ürün bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batıklardan büyük ölçüde kurtuldum çok şükür ağda sayesinde ama kızarıklıklar da bikaç gün yerine bikaç saatte geçse daha mutlu olacağım :( Ne yapalım biz bayanların kaderi işte :)

      Sil