Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

3 Eylül 2013

Abimizin Nişanında Makyöz Oldum!

İyi akşamlar!

Geçtiğimiz cuma akşamı can arkadaşım Şirin'in abisinin nişanı vardı. Tören, Bursalı otomotiv devi Tofaş'ın sosyal tesislerinde gerçekleşti. Gelin, damat, kaynanalar, biz kardeşler başta olmak üzere herkes çok şıktı, yemekler ve pasta bir harikaydı, ne oynadık ne oynadık :)

Şirin'in Bulgaristan'dan gelen (ve sıkı takipçim olan, onlara burdan selamlarımı gönderiyorum) kuzenleri bana güvendiler ve makyajlarını yapmamı rica ettiler. Ben de seve seve kabul ettim tabii ki!


Öncelikle Selma'nın makyajını paylaşayım. Kocaman, iri iri gözlere sahip olan bu güzel hanım kızımızın kıyafeti mordu, benden de mor-gri tonlarında göz makyajı yapmamı istedi. Ortaya bu görüntüler çıktı.



Biz göçmen kızları genel olarak cilt tipi olarak şanslıyız, kızlar da sarışın ve ciltleri problemsiz olunca yapılan makyaj kendini daha bir gösteriyor :)


İkinci olarak Nejla'nın makyajını görmektesiniz. Onun da elbisesi siyahtı, ojeleri ve çantasını şeker pembe seçerek hareket katmıştı, çok ta güzeldi açıkçası. O biraz daha sade bir makyajdan yana kullandı tercihini.



(Kaşın altına bulaşan rimelleri fotoyu çekerken silmeyi unutmuşuz!)

Ve son olarak nişan sahibinin kız kardeşi, sevgili görümce hanımın makyajını görelim :)


Şirine'nin elbisesi nil yeşiliydi, şans eseri Selma'nın yanında tam da elbisenin renginde far varmış. Nasıl sevindik, ortaya bu makyaj çıktı.



İşte böyle, makyajında yeşil tonlarını kullandığım için dudaklarına nude tonlarda ruj uyguladım. Çok ta hoş oldu bence. 

Son olarak nişandan birkaç fotoğrafla birlikte kıyafetlerimizi de göstermek istiyorum.


İlk foto; Şirin ve ben. İkinci foto; Nejla, ben ve Selma.

Nasıl buldunuz, beğendiniz mi :)





6 yorum:

  1. ellerine sağlık makyajlar çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. harika bir ish chikardin Fatmacim..ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiyseniz ne mutlu bana canım teşekkür ederim :)

      Sil
  3. benden de chok teshekkurler! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım rica ederim düğünde de beklerim :D

      Sil