Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

30 Eylül 2013

Bursa Blogger Buluşması / Muazzam Organizasyon

Herkese merhaba!

Öncelikle söyleyeyim; bu post aşırı miktarda görsel içermektedir! Bak bak bitiremeyeceğiniz, umarım okumaktan sıkılmayacağınız bir post olacak. Çünkü sizlere son zamanların en harika organizasyonlarından birini dakika dakika anlatacağım!

Bundan yaklaşık 1 ay önce kadar Bursalı blog yazarlarıyla ilk buluşmamda Bursa-Kent Meydanı-Cafe Crown'da oturmuş, güzel sohbetler etmiş, birbirimizi tanımıştık. İlk kez böyle bir şeye katılıyordum, acaip heyecanlıydım. Arkadaşlarımın hepsi o kadar tatlıydılar ki, her biriyle ilk kez tanışmama rağmen hiç yabancılık çekmeden yıllardır tanışıyormuşcasına koyu sohbetler ettik, gülüp eğlendik. Ve daha o gün büyük çaplı bir organizyondan bahsettik ve ilk temelleri o an, orada attık.

Ve bugün oldu, sevgili Özlem, Neşe ve Burcu'nun büyük emek harcayarak düzenlediği organizasyon gerçekleşti. Daha günler öncesinden haber verildi hepimize, isimler alındı, diğer herşey süprizdi. Saat 14:00'te FSM Bulvarı Benzin'de gerçekleşen muazzam organizasyonumuzdan ilk kareler;


Ben tam saat 14:00'te oradaydım ve Özlem, Neşe ve Burcu oradaydılar. Onlarla görüştükten sonra dikkatimi çeken ilk şey masaların üzerinde hepimiz için hazır bekleyen Pastel'in kofreleri ve I ♥ My Blog yazılı şirin mi şirin kurabiyeler oldu. Bu kurabiyeyi insan yemeye kıyamaz! Ama bütün gün direndikten sonra eve gelir gelmez iki ısırıkta mideye indirdim tabii ki! Gerçekten acaip lezzetliydi, bu harika kurabiyeler için Mimarca Lezzetler'e buradan teşekkürlerimizi sunmak istiyorum!


Ardından oturur oturmaz masanın ortasındaki kocaman Essence standına gözüm ilişti. Aylardır peşinde koştuğum, şehir dışında yaşayan her arkadaşıma deli gibi sipariş verdiğim ama bir türlü ulaşamadığım Me & My Ice Cream koleksiyonu tam takım karşımda! Sevinçten çılgına döndüm diyebilirim!


Sonrasında diğer arkadaşlarım da yavaş yavaş geldiler ve 10 kişiye tamamlandık. Aslında 15 olacak diye biliyordum, gelmeyenler oldu. Şu kadarını söylemeliyim ki, çok fazla şey kaçırdılar! 

Herkes geldikten sonra ortaya bu nefis cupcake'ler ve rengarenk kurabiyeler geldi. Şunların görüntüsüne bakar mısınız? Sizce de muhteşem görünmüyorlar mı? Resmen yemelere kıyamadık, o sıralarda hepimiz resimlerini çekme ve sosyal medyada paylaşma telaşındaydık! 


Pembe kremalı, çiçekli harika cupcake için Büşra Karlovalı'ya, pembe güllü mavi şirin ötesi kurabiye için Remziye Yılmaz'a çok teşekkürler, ellerine kollarına sağlık, gerçekten her biri ayrı ayrı enfesti, çatlayana kadar yedik! :)


Tek ikramlar bunlar değildi elbette, ayrıca Benzin Kafe bize harika sunumlarda bulundu. Yukarıdaki fotoda görünen frambuaz sosuyla süslü lezzetli White Mocha ve tabaktaki cupcake ile poğaçalar, kurabiyeler kafenin bize ikramıydı. Daha sonrasında çay da ikram ettiler, tek kelimeyle mükemmeldi. Özellikle beyaz kremalı cupcake çok hafifti, yemelere doyamadım! Benzin Kafe'ye de ilgi, alakalarından ve ikramlarından dolayı sonsuz teşekkürlerimi ileteyim :)

Tabii tüm bunlar gerçekleşirken ben yeni insanlar tanımanın, yeni ortamlara girmenin, yeni ve uzuuuun yıllar sürmesini dilediğim arkadaşlıklar, dostluklar edinmenin mutluluğu ve heyecanı içindeydim. Bol bol sohbetler ettik, güldük, eğlendik, birbirimize kendimiz hakkında şeyler anlatarak ve sorular sorarak tanımaya çalıştık. Ortam çok sıcaktı, herkes çok cana yakındı, çok eğlenceliydi, masamızdan kahkahalar eksik olmadı. Yeni arkadaşlarımın hepsini çok sevdim, saatlerce muhabbetin ardından çok daha sık görüşmek sözüyle ayrıldık oradan..


Son olarak Benzin Kafe yine yaptı yapacağını ve hepimize 2 hafta geçerli bedava serpme kahvaltı kuponu dağıttı. Çünkü tüm sosyal medyada defalarca etiketledik kendimizi bu hashtag ile :) Bu da ayrı bir güzellik oldu tabii, en kısa zamanda erkek arkadaşımı koluma takıp gideceğim Benzin'in kahvaltısını etmeye :)

Günümüzü bu şekilde sonlandırdık... Eve dönmek üzere masadan kalktığımızda onlarca firmanın sponsorluğunda hediyelerimiz geldi. Sevgili Özlem daha öncesinde söylemişti; "Taşıyamayacaksınız, haberiniz olsun, birilerini ayarlayın yardıma.." gibi şeylerden bahsetmişti. Ama bu kadarını da beklemiyorduk, hepimiz tam anlamıyla şok olduk! O nasıl bir bolluktur, ne çok firma bize hediyeler göndermiş! Gerçekten de taşıyamadık, yarı yola kadar sevgili Deniz götürdü bizi arabasıyla, oradan da arkadaşımı aradım gelip beni alması için! Gören herkes dönüp tekrar tekrar baktı! Eve geldiğimde beni gören komşularım, özellikle annemle babam hayatının şokunu yaşadı! Zaten kızlar da kamyonet tarzı bir araçla getirmişler hediyelerin tamamını :)

Tüm hediyelerimi tek tek, ayrıntılı yazacağım, fotoğraflayacağım, kullanıp hepsini yorumlamak için sabırsızlanıyorum. Tüm firmalara ayrıntılı teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Her şey mükemmeldi, iyi ki katılmışım, iyi ki blog işine başlamışım. En başlarda evde oturup hobi amaçlı yazmaya başladığımda hiç işin bu yönlerini düşünmemiştim, bu denli güzel arkadaşlıklar kuracağımı, böyle organizasyonların bir parçası olacağımı... Ve iddia ediyorum Bursa'da şimdiye kadar düzenlenmiş en kapsamlı, en büyük, en emek harcanan organizasyonlardan biriydi. Sevgili Özlem, Sevgili Neşe ve Sevgili Burcu başta olmak üzere emeği geçen herkese, Fsm Benzin Kafe'ye sonsuz teşekkürler!


Sol baştan;

Ben :D

Ayrıca Bursa FSM Benzin Kafe iletişim bilgileri:
0224 243 70 30
0224 243 47 43

Takipte kalın, önümüzdeki günlerde dehşet yazılar var blogda! :)




20 yorum:

  1. Ooo çok iyi bir daha ki organizasyona bende katılmak isterim nasıl yapıcaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook ve twitter'dan duyuruları yapılıyor canım ama özellikle bloglardan duyuruluyor bütün Bursalı blogları yakın takibe al ;) Ayrıca Twitter'da aktif olursan bir daha ki buluşmayı kaçırman imkansız :)

      Sil
  2. Canımmmmm geldiğin için ben tşk ederim. En kısa zmanda tekrar görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne dmk tatlım asıl ben teşekkür ederim her şey için çok uğraşmışsınız ama fazlasıyla değmiş çok memnun kaldım herşeyden, görüşmek üzeree :)

      Sil
  3. farklı şehirde okumanın gözü kör olsuun. ya bi dahakine bende katılmak istiyorum tarihi mutlaka konuşalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni sordum bi ara ama demek ki farklı şehirde okuduğun içinmiş :/ tabiki de konuşulur herkese göre ayarlanır bi dahakine de inşallah :)

      Sil
    2. valla ya yurda yerleşeyim derken zaten elimi hayatımı çektim herşeyden. sonra bi baktım buluşma var. katılamadım da . neler kaçırdım çok üzgünüm ama mutlaka bi dahakine sizinleyim kısmetse :)

      Sil
  4. Canım geldiğin için çok teşekkürler ;) Harika yazmışsın daha çok görüşeceğiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim emeğinize sağlık :) beğenmene sevindim canım inşallah :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel anlatmışsın ya, şimdi ben de hediyelerimizi fotoğrafladım ancak bu kadar güzel ve okunulası bir şey çıkar mı bilemedim :D
    Çok güzel ve adeta tadı damağımızda kalan (her anlamda yani:) ) bir gün geçirdik, yine görüşmek isterim hepinizle de, Bursa'da bu zamana kadar düzenlenen en iyi etkinlik idi buna KESİNLİKLE katılıyorum, ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim beğenmenize sevindim elimden geldiğince anlatmaya çalıştım o güzel anları :) ben de sık sık görüşmek isterim hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum :)

      Sil
  6. Ben de yeni bir bursalı blogger olarak sizlerle tanışmayı,kaynaşmayı çok isterim. Umarım bir dahakine kaçırmam. Üzüldüm sizleri tanıma fırsatını kaçırdığım için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç üzülme sık sık buluşacağız çünkü bundan sonra da, seni de mutlaka aramızda görmek isteriz :)

      Sil
  7. Aaaa haftamın yarısını Bursa'da yarısını İstanbul'da geçiren bir blogger olarak ben de bir dahaki buluşmaya çağırılmak isterim! Fotoğraflar ve bloggerlar, herşey çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki biz de seni aramızda görmek isteriz :) Evet gerçekten herşey çok güzeldi :)

      Sil
  8. Canım bende hepinizi tanımaktan çok mutlu oldum :) daha sık yapmalıyız ki iyice kaynaşalım :) postu okurken bayıldım süper özetlemişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de kesinlikle tekrar tekrar yapmalıyız :) beğenmenize sevindim ancak bu kadar dökebildim kelimelere :)

      Sil
  9. Söylediğin gibi tadı damagımda kalan bır bulusma oldu yenılerın bıran once gelmesı dılegıyle hersey harıkaydı! dıyorum canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn bence de canım çok çok iyiydi :)

      Sil