Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

14 Eylül 2013

Classics Perfect Lasting Lipstick 140

İyi akşamlar!

Kankim Belgin bir haftalık Bulgaristan tatilinden dönerken bizi de unutmamış ve her birimize hediye ruj almış. Ona buradan bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum ve rujumu sizlere göstermek istiyorum.


 Renk bu şekilde, tam bu sezonun rengi koyu koyu :) Sürümü ne sert ne yumuşak, dudaklar çatlaksa belli edebilecek bir yapısı var, kalıcılığıysa mükemmel!


İşte duruşu böyle, metalik bir hava veriyor. Ben çok sevdim, herşeyiyle tam benlik!

Bu kış elimden düşmeyeceklerden bi tanesi, siz ne düşünüyorsunuz :)





5 yorum:

  1. Rengi gerçekten çok güzelmiş, güzel günlerde kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok begendim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan bebeğim muahh :*

    YanıtlaSil
  3. Bunu nereden sipariş edebilirim mükemmel bir ruj kullaniyordum bitti her yerde arıyorum

    YanıtlaSil