Menü

HOME Moda Makyaj Güzellik Oje Alışveriş Etkinlik Çeyiz Kitap

9 Eylül 2013

Bitenler #4

Tekrar merhaba!

Bildiğiniz gibi ben öyle çok fazla ürün bitiremeyen, hatta renkli kozmetik hiç bitiremeyen bir hatunum. Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim;


  • Veet Sir Ağda Bantları: Hassas ciltler için olan badem yağlı olanından. Kağan Parfümeri'den ikili pakedi 15 liraya alıyorum, oysa bazı marketlerde tek paketi 20 liranın üstünde. Çok memnunum.
  • Down Under Fruitkicks: Kuru/yıpranmış saçlar için onarıcı nem terapisi şampuan. Çok memnunum, kokusu harika, saçlarımı arındırıyor, saçlarım 2 günde bir yağlanıyor (eskiden hergündü) ve kepek, dökülme gibi sorunlar yaratmadı. Ancak sls ve türevleri içerdiğini fark ettim, bir daha alır mıyım kararsızım :(
  • Dermokil Tonik: Yağlı ciltler için. Düzenli kullandım, ama geniş gözeneklerime, siyah noktalarıma filan çare olmadı. Birkaç saat sonra yağlanma ve parlama devam etti. Kokusu da oldukça şekerli, yoğun bir şekilde parfüm ve alkol içeriyor. Bir daha almam. 
  • Down Under Argan Oil Saç Bakım Serumu: Etiketi filan kopup gitmiş, toniğin yanındaki kahverengi şişe. Çok memnun kaldığım bir üründü kendisi, ancak son alışverişimde Loreal Extraordinary Oil denemek istediğim için almadım. Loreal'den de çok memnun olduğumu yazmıştım, hem de fiyatı daha uygundu, hatırlamak isterseniz tık tık.
  • Şelale Aseton: Tırnaklarım her daim kırık, çaral çural, doğru düzgün oje bile süremezken nasıl bu kadar çok aseton bitiriyorum kendime şaşmaktayım. Biodeep kullanıyorum normalde bunu annem almış, bitirdim, genel olarak iyi işte.
  • Rexona Deo Fresh: Pudrasız. Kokusu gayet ferah. Son zamanlarda kıyafetlerimde iz bırakıyor gerekçesiyle pudralı deodorantlardan biraz soğudum, o yüzden pudralı olan hala dopdoluyken bu bitti. Tekrar alabilirim, başka bir koku da deneyebilirim.
  • Softino Makyaj Temizleme Pamuğu: Bulgaristan'dan almıştım, 120 adet vardı ve daha yeni bitti. Çok bereketli bir ürünmüş, sevdim.
  • Avon Iced Coffee Tester Ruj: Arkadaş vermişti, çok güzel bir nude. Bitirdim, tam boyunu almayı düşünürüm çünkü rengini ve yapısını çok sevdim.
  • İpana Clinic Line Tester: Annem markette çalışıyor ve arada bu tarz tester ürünler getiriyor. İpana'nın hassasiyet kalkanı olarak nitelendirdiği hassas dişlere özel bu diş macunu da gayet güzel. Gerçi çok şükür öyle bir problemim yok ama genel olarak beğendim.
  • Listerine Cool Mint Ağız Çalkalama Suyu: Bu ürünü çok seviyorum. Büyük boyunu alacağım. Gerçekten öylesine bir ferahlık sağlıyor ki ağzım dilim uyuşuyor resmen, hissediyorsunuz temizliği ve ferahlığı.
  • Lido Vazelin: Kaç zamandır duruyor, bir köşede unutmuşum, o da sararmış, kokusu değişmiş, bozulmuş yani. Çöpe gidiyor.

Yine renkli kozmetik olmaksızın bi bitenler yazısını daha burda noktalıyorum. 

Hoşçakalın :)






6 yorum:

  1. gelsin yeniler =) deodorant için rexona musk tavsiye edebilirim. kırmızı olan. fresh diyemem ama büyüleyici ve çok kalıcı bi kokusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn :) hımm evet düşünebilirim almaya gittiğimde bi koklayayım :)

      Sil
  2. Deodoratı bende ok sevdim canım :) aslında kullanmamak gerek ama dayanamıoruz..:) Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt canım her türlüsü zararlı ama napalım kullanmadan da olmuyor :(

      Sil
  3. Güzel bir paylaşım olmuş.. Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, hemen uğruyorum, ben de İstanbul'a gitmeyi planlıyordum ztn, nereye gidilir ne yapılır internetten araştırmak zorunda kalmam böylece :)

      Sil